Stomme muur!!! Ik wil mn rolgordijntjes ophangen!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sassie25, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik moet even mn frustratie en hormonsters loslaten!

Ik had voor onze babykamer nieuwe rolgordijntjes gekocht aangezien de luxaflex die er hingen al 100 jaar oud waren en ze kapot gingen toen ik ze opendeed ( touwtje brak)

Toen Tycho vanmiddag sliep, ben ik begonnen met het opfrissen van de babykamer :) Ik had er helemaal zin in. Ik heb de kast en de commode leeg gehaald en een sopje doorheen gehaald. Al Tycho zn spullen eruit gehaald en het alvast "ingericht" voor ons nieuwe beebje :)

En toen ging ik dus de rolgordijntjes ophangen.... EEN RAMP EEN DRAMA ECHT NIET LEUK!!! De muur waaraan ik ze moet bevestigen is van binnen een en al gatenkaas!!! Ik boorde twee gaatjes en dat is nu één groot megagat geworden!! Er zitten heel veel luchtbellen en losse steentjes in die muur waardoor het dus niet mogelijk is daar iets fatsoenlijk op te hangen...

Ik kan wel huilen!! Nu moet ik eerst dat vreselijk grote gat gaan dichten en met latjes en montagekit mn rolgordijntjes gaan ophangen.... En ik verheugde me er zo op om die rolgordijntjes op te hangen en dan klaar te zijn!!!

Mn vriend zegt ow dat komt wel weer goed maak je niet druk maar als ik boven het raam kijk naar dat gat weet ik het zo zeker nog niet....

hahah sorry maar moest het even kwijt, komt vast door die hormonsters dat ik het me zo aantrek!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Oooh wat vervelend! Dat hadden wij toen we boven het traphekje op gingen hangen, de halve muur viel uit elkaar, een gat waar je vuist bijna in pastte.... En nog geen hangend traphekje.... Heel de muur gevuld etc en toen pas op kunne hangen. Bah! Lekker gillen van frustratie dus!

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ook zulke leuke muren in huis. Boren hier ook zo weinig mogelijk. Vooral boven is het echt drama.
    Rolgordijn hebben we hier aan het hout van t kozijn bevestigd dus dat viel wel mee.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    @Suusjeuh: het komt ook gewoon doordat we alleen maar bezig zijn met alles in en om het huis. Eerst hebben we in maart de tuin gedaan die al vanaf vorig jaar zomer open lag doordat het gewoon steeds te nat was en toen hebben we de logeerkamer omgegooid naar een kamer voor tycho, nu is mn vriend boven op zolder weer bezig. En ik ontdekte gisteren een lek in het dak op zolder dus dat moet ook worden gemaakt. En in de badkamer moet ook iet sgemaakt want ook daar lekt wat... Dus ik had echt zoiets van: als ik die rolgordijntjes kan ophangen dan is er in ieder geval 1 kamer gewoon klaar....

@red88: ik kan die rolgordijntjes dus niet op het kozijn ophangen want daar hangt zo'n schuifhor met zo'n grote bak... Anders had ik dat wel gedaan. En die gaatjes die er zitten in de muur van de vorige luxaflex, die zitten natuurlijk precies net niet goed zodat ik die niet opnieuw kan gebruiken!!

Owwww wordt er zo pissig om hahaha

5. Lize86

Lize86 Lid

30 aug 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah wat vervelend, ik kan het me helemaal inbeelden; je wil graag dat het gewoon goed loopt en meteen goed hangt en dan krijg je dit gezeur. Goed dat je ff klaagt hier ;) En idd mijn man zegt ook steeds "Het komt allemaal goed!" Maar je wil gewoon alles perfect hebben..bleeeeh hahaha. HORMONEN?!? Mjaa hoort erbij maar zeuren mag hoor ;)

6. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Ik herken je situatie helemaal!
    Heel erg vervelend en vooral frustrerend.
    Even flink schelden of een kussen molesteren helpt trouwens goed tegen die frustratie (en gezien je al een kleine hebt zal ik het molesteren van het kussen gebruiken).
    Niets hormonen... .... ... oké een beetje hormonen dan.

7. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    probeer effe met een chemisch anker.
    Wij hebben ook erg slechte muren en bij ons zitten de rolgordijnen vast met zo'n anker; Een goedje waarin de schroef in gehard is..

Deel Deze Pagina