Ik moet even mijn frustratie kwijt hoor. Vorige week schoenen besteld netjes betaald levertijd was 4 dagen. Ik gebeld of ik ze voor de kerst had en dit zou makkelijk lukken. Krijg ik dinsdag een mailtje dat dit niet meer gaat lukken. Ok kan gebeuren. Ik gebeld bestelling laten annuleren en nieuwe schoenen besteld. Het geld krijg ik binnen 5 werkdagen terug en de nieuwe schoenen moest ik gewoon weer betalen. Deze waren direct leverbaar en zou ze de volgende dag in huis hebben. Gisteren kijk ik bij mijn overzicht staan ze niet tussen de bestellingen. Ik weer gebeld en zou teruggebeld worden. Dit is ook gebeurd. Omdat de vorige bestelling niet geannuleerd was door haar collega kon de nieuwe niet verwerkt worden. Uiteindelijk is dit dus wel echt gebeurd en staan de nieuwe schoenen in bestelling. De schoenen waren nu een week levertijd maar dat gold niet voor mij. Dus ik moet ze morgen hebben. Nu kijk ik net in mijn overzicht en zie dat de schoenen nog steeds op wordt verzonden staan. Ben bang dat dit hem ook niet gaat worden Zo ff mijn frustratie kwijt nadat de auto ook al in elkaar gestort was en bij een andere bestelling ook al dingen waren mis gegaan.
Ik zou nogmaals annuleren en de stad in gaan, er is ook al veel uitverkoop dus misschien vindt je daar iets naar je zin!
ja ik wacht morgen nog af om te kijken of de status veranderd is en dan a ik dat doen. Het is alleen zo rottig dat ik zolang op dat geld moet wachten. Is toch 80 euro waar ik nu nog niks voor hebt.
Nou de pakketjes zijn allemaal onderweg en worden vandaag geleverd! ook de auto is weer gemaakt dus toch nog allemaal goedgekomen!
Neckermann heeft echt superslechte service....Wij hadden 2 maanden geleden iets besteld voor de Playstation. Tot 2!! keer toe het verkeerde geleverd gekregen, teruggestuurd, gebeld, het zou worden uitgezocht. Wachten bellen wachten bellen, uiteindelijk na 2 maanden nog maar eens gebeld, blijkt dat dat hele ding niet leverbaar is. Maar niemand die er even aan dacht dat aan ons te melden. Echt, stelletje sukkels daar.... Maar fijn dat jouw pakjes wel komen!