Packard bell laptop opgestuurd voor reparatie..hoelang duurt dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2012mama, 19 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    MOrgen wordt mijn packard bell laptop opgestuurd voor reparatie...hij doet helemaal niks meer, piept alleen heel hard als ik hem wil aanzetten en blijft dat doen.

Nu zeiden ze dat reparatie binnen 21 werkdagen gedaan moet worden..dat is een dikke maand...:(
    Iemand ervaring ermee? Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat hij terug kwam?

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ikzelf heb nooit een laptop hoeven opsturen. Mijn man is zzper in pc's ed. Ik hoor via hem dat het heel erg kan varieren van 1 week tot 6 weken.
    Waar je nu iig rekening mee moet houden is dat er om werkdagen word gesproken, dus al die feestdagen (gelukkig vallen er veel in het weekend) zijn geen werkdagen. En wellicht hebben ze wel een werkstop tussen kerst en oud en nieuw. Dus ik zou even goed informeren.
    Succes!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meid ik hoop dat jij wel hem snel terugkrijgt.
    Hier dik gedonder gehad met Packerd bell en las op het forum van packerd bell zoveel dezelfde soort klachten 9dit lazen we helaas pas toen we hem al opgestuurd hadden).
    Hier zo vaak moeten bellen en uiteindelijk te horen gekregen dat de harde schijf kwijt was. alles stond daarop. Foto's filmpjes. Heel erg.

Ditsoort dingen gebeurd vaker. Of hele lange levering.

Ik hoop echt dat je hem snel terug hebt.

Zeg niet dat je hem kwijt bent hoor, maar ga er wel achteraan als het te lang duurt.

Nu een Compaq. Die moest ook een keer terug. En binnen 3 dagen weer in huis. Gelukkig kan het zo ook.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tja packard bell staat wel bekend om hun mega lange tijd qua reparaties e.d. Ik hoop toch voor je dat je hem snel weer terug hebt.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Oje...klinkt niet al te best! Nouja, wacht het maar even af en dan er anders vaak achteraan zitten..

Bedankt voor de reacties!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier problemen gehad met onze computer van packard bell... reparatie duurde vanaf ophalen tot terug brengen 3,5! Maand dit was 2 jaar geleden.
    Hopelijk duurt het bij jullie niet zo lang.

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Bedankt voor alle reacties.
    Afgelopen dinsdag is mn laptop opgehaald, en kreeg vanmorgen een sms dat hij in reparatie is en dat ik hem binnen 5 werkdagen terug kan verwachten...
    Wel jammer dat de feestdagen er tussen zitten, maarja, niks aan te doen.

Hopelijk straks weer een goed werkende laptop:)

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Geen ervaring met PB maar ik heb het zelfde probleem met mijn laptop gehad, die piepte ook heel hard als ik hem aan zetten en verder deed hij niks, alleen zwart beeld. Ik had hem met 4 weken weer thuis (Medion)..

9. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier zojuist weer een berichtje gehad...hij is al weer opgestuurd met UPS, en kan hem binnen 2 werkdagen terug verwachten..gaat dus best snel tot nu toe

10. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Hallo, hier ook meerdere keren een packerd bell ter reparatie opgestuurd. Duurde echt weken. Moet zeggen dat we veel hebben afgezien met onze laptop toen. Dus hier nooit meer een packerd hell. Hoop dat jij mee geluk hebt ermee. Succes.

Deel Deze Pagina