We hebben het (bijna) allemaal wat zwaarder en kunnen geld maar een keer uitgeven. Ik dacht:' tijd voor een inzet van mezelf.' We worden dood gegooid met reclames over overstappen van tv/internet/telefoon aanbieder en ik bedacht me toen dat ik uit ga zoeken wat bedrijven vaste klanten kunnen bieden. Stoute schoenen aangetrokken en me wat voorbereid: allereerst contact opgenomen met Ziggo en aangegeven dat ik overstappen overweeg omdat KPN goedkoper zou zijn voor ons (bluf). Ik wilde van ze weten wat ze me konden bieden. Resultaat: de komende vier maanden 50% korting op het alles in een tarief en de vijfde maand 50 korting. Hoppa De smaak te pakken, dus ik dacht dat dit bij de krant die we lezen ook wel zou lukken als vaste abonnee. Ik noemde dat ik overweeg om de krant op te zeggen en af en toe een proefabonnement af te sluiten omdat dit voordeliger is. Resultaat: de komende zes maanden 8 korting per maand. Ik heb de smaak te pakken en ga nu kijken naar de energieleverancier! Binnen een half uur heb ik bijna 200 voor de komende zes maanden verdiend. Heerlijk!
Zo dat is lekker! Laat me even weten of het bij de energieleverancier ook lukt dan ga ik dat ook eens proberen!
En nu wordt Ziggo bestookt met mensen die zeggen dat ze over willen stappen en geld willen zien haha!
Dat had ik ook met upc gedaan, ik heb nu extra hd zenders en internetsnelheid is omhoog gegaan en 10 euro korting per maand
Ik ben nu bezig met energie en zoals het er nu uit ziet zou het bij een andere aanbieder 350 op jaarbasis goedkoper kunnen zijn.
Goed zeg! Ik kan dit altijd zo waarderen! Mensen die niet als een mak schaap de crisis over zich heen laten komen (heb gisteren met afschuw naar het programma dubbeltje op z'n kant gekeken). Jij blijft zelf goed nadenken en daarmee behaal je winst, thumbs up!
doen wij ook met upc gewoon bellen en vragen naar of je als vaste klant ook korting krijg zoals alle nieuwe klanten en ze doen het gewoon hoor 15 euro in de maand korting en een extra kastje gratis! En dat door gewoon even te bellen !
Ik werd ook getriggerd n.a.v. Een dubbeltje op z'n kant. Wat een luiheid en onnozelheid en dat terwijl het je eigen geld is! Heeft iemand ervaring met overstappen via gaslicht.com? En met Nuon?
Goed bezig!. Kan je nagaan dat het echt wel goedkoper kan. Het is gewoon een sport, zij willen ook geld uit onze zak kloppen dus waarom niet andersom. Enne succes!
Via gaslicht.com, wel even goed kijken naar je verbruik (oude jaarrekeningen erbij pakken) en de voorwaarden van overstappen en de nieuwe aanbieder.
Inderdaad die onnozelheid bij een dubbeltje op zijn kant. En die mensen moeten voor 6 kinderen zorgen. 'maar hij wil geen 5 dagen werken' Hier doen wij het al enkele jaren, bedrijven bellen als de contractperiode bijna is afgelopen. Zeker nu bedrijven ook moeten vechten voor iedere klant zijn ze zeker wel bereid om kortingen te geven.
Ja, die waren echt erg. Of laatst dat stel dat gewoon maar op het strand ging zitten, terwijl hij zijn cv bij Randstad in moest leveren. Te treurig voor woorden! Sommigen zijn echt de draad kwijt.
Nuon is ook moeite waard om te bellen krijg 18% korting op kale stroom en gasprijs. Heb zelf tmobile was onjuist ingelicht heb ff uitgevochten en huppa 3 mnd gratis bellen met m'n mobiel. UPC die zijn ook schappelijk betaal 52pm voor bellen onbeperkt tv en internet. Ook als ik voor beide kinderen schoenen koop lees paar van minimaal 100 schroom ik niet om korting te vragen meerdere malen 15% of meer op totaalprijs gehad nw collectie. Ik heb dan ook motto NEE heb al en een JA kan ik krijgen als ik m'n mond open doe noem het maby brutaal maar scheelt me toch in portemonnee
Ik heb even contact opgenomen met mijn huidige energieleverancier en gevraagd wat mogelijk is. Omdat het contract (jaarcontract) per 1-12'afloopt en de energieprijzen maandelijks dalen, was het advies om nog even te wachten tot 30 oktober zodat per 1 november een nieuw aanbod gedaan kan worden dat het meest passend is. Leuk hobby dit!