Niet zoveel vrees ik.. Vanmiddag even naar de eendjes en naar een speeltuintje in de buurt ofzo.. Bekken werken niet echt mee, en vriend is aan t werk vandaag.. Maar de hele dag binnen zitten vertik ik ook
Wij gaan lekker bij vrienden in de tuin zitten. Kids in t gras en op de trampoline wij met een hapje en een drankje in de zo'n. daarna de Bbq aan!
hoi elsie 22, ben vanmorgen ook al bezig geweest, maar ben nu even bekaf. vanmiddag maar weer verder. succes groet mamsvan6
Hier de kinderen naar buiten gestuurd. Man is samen met de buurman bezig in de garage en ik ben de koffers aan het inpakken voor aankomende maandag. Heerlijk op vakantie!
Zo lekker terrasje opzoeken om een broodje te eten, en vanmiddag luieren/barbecueën met vrienden en wat drinken.
Tot nu toe gedaan: boodschappen, wc's gepoetst, stofzuigen, planten water geven, met man en kinderen de stad in om kleren en schoenen te kopen, geluncht en de was opgehangen. Nog op het lijstje: naar de juwelier, strijken, zaaien in de volle grond en koken.
Ik ben een les aan het maken die ik volgende week ga geven. Ondertussen draait de was, die zo ophangen en daarna het huis schoonmaken. Druk hier dus. M'n vent is weg, dus niks gezelligs helaas
Gefeliciteerd! Wij zijn net gezellig boodschappen wezen doen met z'n drietjes, verder alle was wegwerken van de hele week en ondertussen heerlijk in het zonnetje zitten. Straks lekker n ijsje en zo rond 17 uur lekker een wijntje en chips, wat nou aan de lijn
Vanochtend even vrienden op visite gehad..in de schuur geruimd..man is nu met dochter naar de milieustraat en de jongste en ik lekker in de tuin. Morgen naar de zandspeeltuin