Stomme opmerkingen van familie

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dubbel;)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit dus!!

3. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Even totaal off topic: Waar heb je die pet vandaan, want die is té leuk!! En mijn zoontjes tweede naam is ook Tobias :)

Verder snap ik je volledig! Mond houden over mijn kind! Vanmiddag op verjaardag begon mijn zoontje van 8 maanden te huilen omdat hij schrok en toen begon de visite te lachen. Mijn man werd boos (oke, dat was echt overdreven) Maar goed, mijn kind wordt niet in de zeik gezet.

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Volgende keer zou ik toch echt maar 1 keer opdraven.
    Jij kan er immers weinig aan veranderen dat kennelijk de helft van de familie niet overeen komt met de andere helft.
    Daar hoeft je kind zijn rust niet voor te laten en jullie niet heel je vrije zondag voor op te offeren.
    En nog minder als er alleen maar rotte opmerkingen zijn en je eigenlijk "overbodig" bent / was op dat 2de feestje.

Volgende keer zou ik je ouders dus zeggen dat je 1 keer komt en dat zij maar moeten zeggen wanneer.

5. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    En wat word ik moe van dit soort nutteloze opmerkingen. Stoer hoor, om vanachter je computertje een lullige opmerking te maken, terwijl de TS zich al rot ergens over voelt. Trappen terwijl iemand al ligt, noemen ze dat. Kan er geen apart hoekje komen voor dit soort types?;)

Bolkje: Ze bedoelen het vast niet rot, maar ik zou er ook een naar gevoel aan over houden hoor! Zo'n kindje staat opeens in de volle aandacht en iedereen wil dan even zijn mening ergens over geven. Probeer het van je af te schudden, want gezien de foto is het gewoon een prachtig kereltje! Jij weet dat en de rest is gewoon jaloers moet je maar denken.

6. Die pet (en de rest van de kleding) heb ik gekocht bij next direct. :)

Misschien wel een beetje overdreven hoe je man reageerde, maar ook wel lief vind ik :)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

De topictitel was toch duidelijk zat lijkt me?

Maar gezien de leeftijd van dit leuke ventje (ja echt!) vermoed ik dat mama gewoon nog even moet beseffen dat ze ook gewoon maar huis kan gaan als het niet leuk is ("ochjee, hij is zooo moe en thuis slaapt hij veel beter!") zonder mensen op de tenen te trappen.
    En dat ze af en toe gewoon lekker voor zichzelf en d'r gezin moet kiezen.
    Je hoeft geen 4 uur lijdzaam aan te horen dat er vanalles mis is omdat de familie het zo fijn vind dat je er bent.
    Dat kunnen ze ook anders laten merken.

Ben alleen wel bang dat de hoop op complimentjes over z'n kleding... Meestal zal blijven bij hoop dat iemand er wat van zegt :)
    Meeste mensen zien gewoon een leuke baby ;)

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Tis een heerlijk kereltje maar het was toch de verjaardag van je vader, geen kraamfeestje voor jou!?! Zou het allemaal niet zo negatief opvatten en volgende keer inderdaad gewoon 1x gaan, of 's morgens of 's middags...

9. Mnon

Mnon Niet meer actief

Precies! (Tuurlijk hoop je op een paar leuke opmerkingen over je kind. Je bent als moeder zijnde natuurlijk mega trots! Als moeder vind je jouw eigen kindje de liefste leukste en knapste! Maar niet iedereen vind baby's zo leuk of interessant. En daarbij wil je als moeder natuurlijk niet dat ze de minpuntjes van je baby bespreken, want die heb je zelf al gevonden en weggedrukt me excuusjes, want zelfs met ..minpunt.. Is je eigen kind nog het leukst en knapst!)

10. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan reageer je toch niet? Pfff...

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Cutie! :)

Ik zou er ook boos om worden hoor. Denk dat ik zelfs nog niet zo lang gebleven was. Volgende keer alleen maar bij de leuke visite langsgaan en namiddag gewoon heerlijk iets onder jullie gezinnetje doen!

12. Ja, dat ga ik zeker doen. Het was ook de eerste verjaardag sinds de geboorte (aan mijn kant van de familie dan!). Dus nu ik dit weet ga ik echt niet meer zoveel moeite doen en volgende keer ga ik gewoon maar een uurtje ofzo.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Met je eens.

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou ik vind het een heel leuk ventje!

15. KimK

KimK Niet meer actief

Dan lees je ze toch niet????!! Of reageer je gewoon niet ;)

16. tuc

tuc Niet meer actief

Dat ze niks over zn kleertjes oid zeggen zou ik niet zo'n punt vinden..maar wel als ze zo lullig over hem doen...dan was ik mooi naar huis gegaan. Niemand hoeft mijn kinderen leuk te vinden, maar je gaat ze niet in de zeik zetten.

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Eens! Ik zou gewoon naar huis gaan, en daarna gaan klagen op een forum. Want de kleertjes zijn hartstikke leuk, en zij zijn stom! :D

Om (oa.) deze reden is er toch een forum? Zodat je kan zeiken om dit soort dingen. Ik ben het met je eens, TS !

18. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Dit dus ;)

19. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Je moet toch niet alles wat gezegd wordt zo zwaar opnemen? Anders wordt het leven wel heel frustrerend, denk ik.

Ik heb ook al wel eens tegen mijn zus gezegd dat ik haar zoontje niet wou hebben als ie zo bleef wenen. Dat is dan gewoon omdat ik niet goed weet hoe ik dat moet oplossen. Zeker als er dan anderen op staan te kijken, dan word ik erg onzeker. Gelukkig nam mijn zus dat ook helemaal normaal op.

Echt, het hóeft allemaal niet zo dramatisch te zijn hoor.

20. Net even bij mijn ouders langsgegaan (had de deur dichtgetrokken en bedacht me toen pas dat mijn sleutel nog binnen lag, gelukkig reserve liggen bij mijn ouders!) en die gaven aan dat een van mijn tantes had gezegd dat ik zo volwassen was geworden. Omdat iedereen commentaar had en dat ik er helemaal niet op in was gegaan ;)

Da's dan wel weer leuk om te horen :D

Deel Deze Pagina