Stomme opmerkingen

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Vlinder84, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik zit hier met open mond te lezen. Heb er gewoon echt geen woorden voor!

Wat een &*%&*^((! :confused: Ongelooflijk! :confused: Dat mens heeft gewoon een hart van steen...

Echt afschuwelijk voor je Nathalie! Ik wou dat ik iets kon doen voor je :(.

Heel veel sterkte met alles!
    Dikke knuffel van mij

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

wat lief van jullie dat jullie zo achter me staan dat voelt echt heel goed, ik heb besloten dat ik het hoofdstuk urn/as laat voor wat het is en dus ook mijn schoonfamilie, het is jammer maar anders zit ik mij continue druk te maken om iets wat ik niet veranderen kan en dat kan en wil ik absoluut niet mijn kinderen hebben mijn volle aandacht nodig en dat kan niet op deze manier

sinds ik dit besloten heb ben ik een stuk rustiger geworden en ook de kinderen voelen dat aan, zij zijn nog wel heel verdrietig maar ik heb hun belooft dat ik een ketting voor hun zal kopen met een engel weliswaar niet met het as van papa maar papa zit in hun hart en dat is het allerbelangrijkste

en me schoonmoeder krijgt haar straf zowiezo zij wilde graag een grote rol spelen in het leven van mijn kinderen omdat zij ook haar zoon in mijn kinderen ziet echter zal zij die dus niet meer gaan zien dus heeft ze behalve het as niets meer dat strooit ze volgend jaar uit in Suriname en daarna heeft ze helemaal niets meer van Angélo en ik wel

knuffel nathalie ;)

3. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Goed bezig Nathalie.
    Het is inderdaad het as van Angélo, maar de mooie herinneringen en de liefde zit in jullie hart. Hij zal nooit vergeten worden. Ik denk ook dat hij over jullie waakt.
    Je bent erg sterk meid.
    Petje af.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat een mooi idee van die kettinkjes met een engel eraan. En je ziet het helemaal goed: jij hebt Angelo in vele vormen bij je en ook nog eens in jullie hart. Je schoonloeder heeft niets meer. What goes around...

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nathalie, Je hebt helemaal gelijk meid :thumup:
    Ik vindt je héél sterk!

Dikke knuffel, Eleni

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Meid wat ben je toch sterk. Mooi een ketting met een engel.
    Angelo zit voor eeuwig in jullie harten geen schoonmoeder die dat kan veranderen.

7. Niet meer actief

Nathalie, het is echt niet te geloven, ik heb er echt geen woorden voor...ik begrijp niet dat er mensen zijn zonder gevoel...
    Maar wat een mooi idee van jou om je kindjes een kettinkje te geven met een engeltje...de herrinering is iets wat ze jullie nooit kan afnemen...

dikke knuf!

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat een mooi idee, een engel aan een ketting. ik heb zelf ook een ketting en draag hem dag in dag uit.

hier misschien een ideetje voor je:
    http://rubenrobijn.nl

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

bedankt voor jullie lieve berichtjes elke dag voel ik mij iets beter het gevoel dat ik een goed besluit heb gemaakt word elke dag beetje bij beetje bevestigd

loopy bedankt voor je site ik ga gelijk even kijken

knuffel nathalie ;)

Deel Deze Pagina