26 dagen overtijd!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Essie1, Aug 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Essie1

Essie1 Lid

Aug 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik ben een jonge getrouwde vrouw die graag kinderen wilt,Ik ben al langer dan een jaar gestopt met de pil en heb een cyclusvan36 dagen. Ik gebruik ovulatietesten om precies te weten wanneer ik in mijn
    vruchtbare periode zit en natuurlijk een kalender waar ik het zelf op uitreken. Alleen is het zo dat ik de afgelopen keer 26 dagen overtijd was en de test gaf maar aan dat ik niet zwanger ben. ( ik had een aantal keer getest in die periode dat ik overtijd was)
    de 27ste dag werd ik ongesteld.
    Ik heb dit nog nooit gehad en mijn huisarts is op vakantie tot september.
    Jullie kunnen je voorstellen hoe frustrerend dit is.

Wie kan hierover meepraten?

Ik maak me echt zorgen.

Alvast bedankt..

2. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb wel eens vaker gehoord dat sommige vrouwen weleens een cyclus overslaan, is natuurlijk hartstikke vervelend, maar het schijnt vaker voor te komen

3. Jeluna

Jeluna Bekend lid

Aug 27, 2008
    571
    0
    0
    Weet je zeker dat je eisprong wel is geweest in die cyclus anders kun je namelijk niet echt spreken van 'overtijd' zijn!
    Ik denk dat je een cyclus hebt overgeslagen dit heb ik ook wel eens gehad. Als de volgende cyclus weer zo lang duurt en jij voelt je er niet goed bij zou ik gewoon even in september naar de huisarts gaan meid!

Het is gewoon ontzettend frusterend als je zwanger wilt worden en je cyclus begint zo raar te doen!

Veel succes!

4. Essie1

Essie1 Lid

Aug 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja k had getest met een clearblue test en was vruchtbaar. Ik had ook van die steken in me linkeronderbuik.

5. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

mijn vriendin had ook eens haar menstruatie overgeslagen.

ik ben al 10 dagen overtijd, had op dag 6 negatief getest ben nu op me 10 dag, ga morgen maar eens testen.

Ben net terug van vakantie dus denk dat het misschien te maken heeft met het weer.
    Is een erg groot verschil,kan dat trouwens?

6. Essie1

Essie1 Lid

Aug 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor butterfly!!! Het kan aan je eetpatroon liggen. Op vakantie eet je anders Dan hier. Het weer s anders en het eten ook. Het kan er wel aan liggen.. Maar ik hoop het natuurlijk niet voor je!

7. Essie1

Essie1 Lid

Aug 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor butterfly!!! Het kan aan je eetpatroon liggen. Op vakantie eet je anders Dan hier. Het weer s anders en het eten ook. Het kan er wel aan liggen.. Maar ik hoop het natuurlijk niet voor je!

8. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Dacht ik al, net weer getest 11 dagen na nod en nog steeds negatief, echt balen kreeg ik maar meer duidelijkheid..

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik heb ook weleens een cyclus overgeslagen.

Normaal iets van 30-31 dagen, toen na 61 pas mijn menstruatie.

De huisarts zei destijds dat 1 keer niet gek was. Dat gebeurd gewoon. Alleen als het vaker gebeurd dan kun je wat meer onderzoek nodig hebben om de oorzaak te vinden..

10. Essie1

Essie1 Lid

Aug 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deepfreeze befankt. Ik denk ook dat dat het is. Butterfly,Dow anders na 14 dagen of 15 dagen nog een test. Ik weet precies wat jij nu voelt. Heeeeel vervelend is dit. Succes meid!!

Share This Page