Gisteren voor het eerst van mijn leven een punctie gehad. Dat deed heeeeeeeeel erg pijn! Ik werd echt helemaal niet lekker van de pijn. Gisteren lekker op de bank blijven hangen. Ze hadden op de echo ca. 20 eitjes gezien en in het lab zijn er 15 aangetroffen. Het meest bizarre was wel het aantal zaadcellen van mijn man. Die zit normaal rond de 1 à 2 miljoen. Een keer een uitschieter gehad naar 600.000 en een keer naar 12 miljoen maar dat was het dan ook. Gisteren was het 19 miljoen!! Met 20 miljoen mag hij normaal genoemd worden. Ik snap dat het niets zegt maar ik ben hier wel heel erg blij mee! Donderdag word ik gebeld of er een terugplaatsing mogelijk is. Ik hoop het zo! Duimen jullie mee?
Wow, in ieder geval 15 eitjes aangetroffen! Wat een mooie score zeg! Ook voor je man! Dat geeft weer moed. Ik duim met je mee voor goed nieuws! Hopelijk voel je je snel beter.
Ik heb Menopur gekregen en eerst moest ik 2 ampullen Menopur met 1 water oplossen. Omdat ze, na de echo, bang waren dat ik teveel eieren zou krijgen is dit later teruggeschroefd naar 3 menopur met 2 water.
Uhm, 3 is toch meer dan 2 ? Weet je nog welke dosering ? Wel spannend, wanneer word je gebeld ? Ik blijf je even volgen
Drie ampullen menopur en twee water Ik kreeg Menopur 75 eenheden per ampul. Donderdagochtend tussen half 10 en half 11 word ik gebeld en dan hoor ik of er eventueel een terugplaatsing is op donderdag.
Of ik heb niet genoeg koffie op, of ik snap er gewoon niks van als je van 2 ampullen naar 3 gaat, wordt je dosering toch verhoogd en niet teruggeschroefd ? Spannend!
Zo! Dat is wel heel goed nieuws! Heel bijzonder dat er opeens zoveel zaad is, dat geeft heeeeeel veel moed...ik duim!
Niet als je verhoudingsgewijs meer water toe moet voegen. Ik moest ook 1 water erbij krijgen. Eerst was het 2:1 en toen 3:2
Ooohh dat wist ik niet joh!! Dacht dat die vloeistof alleen diende als hulpmiddel voor het inspuiten #weerwatgeleerd
Hihihi! In de ampul/flesje zit een tabletje wat oplost als er via de dop, met een injectienaald, water (ook uit een ampul) bij spuit.
Ja ik weet het heb het vorige maand ook moeten doen wist alleen niet dat het water zelf ook nog een functie had qua dosering.
Spannend joh! En wat een goede resultaten! Fijn! En ja, wat doet zo'n punctie pijn he? Ik zit zelf ook op de bank, na de punctie. Ben blij dat het achter de rug is, pfff. (Had er zelfs twee, zaterdag en gisteren, door een fout met de pregnyl, aiaiai) Nu duimen allebei dan dat er in het lab goede dingen gebeuren. Doe het super rustig aan meid. Hopelijk binnenkort een prachtig zwanger resultaat!