Stomme pukkels...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WishfulDreaming, 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkepukje

    ukkepukje Lid

    27 jul 2007
    44
    0
    0
    nou hier nog eentje.... :x
    Tijdens het slikken van de pil alleen als ik weer :evil: moest worden had ik een dikke puist op mijn kin maar verder.. lekker rustig.
    Nu... :rolleyes: alleen maar puistjes.. ik lijk net een krater af en toe. Volgens mij kan je braille lezen op mijn voorhoofd :(
    Maar ik heb het er wel voor over, maar t is wel even slikken, want mooi is t niet. Ben in ieder geval blij te lezen dat ik niet de enig ben pffffff :)

    Suc6 allemaal met het 'oefenen' ( :D )
     
  2. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb t juist t tegenovergestelde. Toen ik aan de pil was, zelfs de Diana 35.. had ik veel meer puisten dan nu zonder pil.
    Ik heb er al jaren last van, vanaf me 14e ofzo.. Dus heb nu bijna jaartje spul vd HA.
    Is best agressief en je moet ook goed laten intrekken en opdrogen. Maar 't helpt wel! :D
    Is soort lotion/water en moet je gewoon voor t naar bed gaan opdeppen.
    En verder niks. :D
    Alleen de geur was niet zo lekker in het begin, maar nu ruiken we beide niks meer ervan.
    En inderdaad, als ik es paar grote heb door ongi, gewoon wegwerken. ;)
    Al kun je beter gewoon je huid laten ademen, zijn ze sneller weg.
     
  3. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik weet precies wat je bedoeld, zo'n megabult op je kin tijdens de ongi! en pijnlijk ook nog!

    ik heb nu ook vrij veel weg van een maanlandschap hahaha
     
  4. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Tijdens de Diane 35 nooit last gehad van puistjes, terwijl ik er voor gebruik helemaal onder zat. Toen een tijdje overgegaan naar een of andere goedkopere variant die niet goed werkte en daarna op microgynon30. Tijdens de micrigynon kwam de puistjes al weer terug en toen ik daarmee ben gestopt zaten binnen een mum van tijd mijn borst, gezicht, nek en rug weer onder de puistjes.
    Ik gebruik nu een tijdje Pure van Garnier. Hele lekkere wasgel. Je puistjes gaan er niet helemaal van weg, maar ze worden zachter en zijn veel minder pijnlijk.
    Omdat ik een hele gevoelige huid heb ik het voor mij niet verstandig om te gaan smeren met clearasil. Veel te agressief.
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik gebruik altijd een reinigingslijn van de Clinique, dit is het enige dat werkt voor mij, maar momenteel werkt ff helemaal niks meer
     
  6. CynthiaB

    CynthiaB Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb toevallig dit weekend in België zogenaamde Ghar-zeep gekocht, een Arabisch goedje met olijfachtig iets, dat goed schijnt te werken. Ik ben er vandaag mee begonnen dus ik ben benieuwd. Het ruikt niet zo lekker, maar daar gaat het ook niet om. Ik heb idd ook pukkeltjes gekregen sinds het stoppen met de pil, maar ook in mijn hals en op mijn bovenrug. Heel irritant!
     

Deel Deze Pagina