Wie weet waar ik clomid kan vergrijken zonder receptuur

Discussion in 'Zwanger worden' started by sweetangel, Apr 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel

sweetangel Nieuw lid

Apr 30, 2008
    2
    0
    0
    Hallo lieve dames,wie weet waar ik clomid kan verkrijgen zonder recept?
    Ik zou graag een meerling willen en heb begrepen dat je groot kans hebt met het slikken van clomid.Zelf heb ik geen moeite met zwanger worden want heb al een zoontje van 3.

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    meen je dit nu serieus? :confused:

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    hmm, ik reageer toch maar even. Al wil je dit vast niet horen:

Geen idee waar je clomid kunt krijgen. Zeker niet via een legale weg.

En daarbij lijkt het me ook gevaarlijk. Als je Clomid via de arts krijgt, wordt je goed in de gaten gehouden. Ook wordt er gecontroleerd welke dosis voor jou goed is, om niet teveel stimulatie te krijgen, maar wel genoeg.
    Overstimulatie is gevaarlijk. Ik zou zo'n medicijn dus niet zomaar gaan slikken, zonder dat je weet hoeveel je nou je ei-ontwikkeling stimuleert..

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Niet, het is alleen op recept te verkrijgen en wordt zeker niet uitgeschreven bij een meerlingwens (meerlingzwangerschappen worden juist zoveel mogelijk voorkomen omdat het zoveel risico's met zich mee brengt!). Het is een medicijn echt bedoeld voor vrouwen die uit zichzelf geen of bijna geen eisprong hebben.
    Clomid verhoogt de kans op meerlingen iets, maar niet zodanig dat je er vanuit kan gaan dat je waarschijnlijk zwanger raakt van een tweeling :-|

Vind het eerlijk gezegd ook een beetje vreemd om dmv medicijnen zoiets te willen proberen :confused:

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik zit dit echt met stijgende verbazing te lezen.
    Tuurlijk kan je clomid niet zomaar krijgen. Er zijn meiden die hier heel veel moeite voor moeten doen, via artsen, onderzoeken etc.

De gevaren die een meerlingzwangerschap met zich mee kan brengen is vrij duidelijk. Zelfs met meer eitjes wordt gemeenschap afgeraden, en duur betaalde iui pogingen worden zelfs stopgezet.

Beetje onnozel dit en totaal respectloos tov de meiden die het wel echt nodig hebben.

Elvira

6. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Sorry, maar vind het ook echt een rare vraag.

7. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    nou inderdaad,ben ik het helemaal mee eens!..
    het zijn geen paracetamolletjes ofzo hoor,
    volgens mij weet je totaal niet waar je over praat :rolleyes:

8. nenatje

nenatje Lid

Feb 27, 2008
    74
    0
    0
    almere
    :confused:
    meer zeg ik niet wat de rest heeft dat al gedaan!

9. Trees

Trees Niet meer actief

....................................................... :confused: (met stomheid geslagen)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zeg aub dat dit een grap is. Ik werk in de apotheek en dit middel mag absoluut niet zonder recept verstrekt worden en al helemaal niet zonder controle van een arts ingenomen worden.

De kans op een meerling is dan wel aanwezig, maar de kans op overstimulatie ook. en dat kan levensgevaarlijk zijn!
    Wees aub niet zo stom om het op een illigale manier te krijgen en te gebruiken!

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Kan hier geen slotje op..

Echt belachelijk dat je van plan bent medicijnen te slikken die niet alleen niet bedoeld zijn voor iemand die ze niet nodig heeft..

Maar ook gewoon nog eens gevaarlijk kunnen zijn als je er niet goed mee omgaat.

Ik zou een goed gaan nadenken over alle reacties die je op dit topic krijgt.

12. sweetangel

sweetangel Nieuw lid

Apr 30, 2008
    2
    0
    0
    Mijn excuses als sommige zich gekwetst voelen maar ik wist niet dat het zo gevaarlijk kan zijn.

Waarom zou hier een slotje op moeten komen? Dit is juist goed als er nog meer zijn die een meerling willen en zich dit afvragen.

Maar ik zie er nu vanaf omdat ik mijn leven niet op het spel wil zetten voor een wens die misschien ook zo uit kan komen.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zou ook graag een tweeling willne. Dat roep ik al vanaf ik klein ben. Maar een meerling zangerschap is zo ie zo gevaarlijker voor jou en de kindjes. Dus helemaal roze geur en maneschijn is het niet! De kans op vroeggeboorte is heel groot en dat brengt ook problemen met zich mee.

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou ja zeg..

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    niet zo gemeen dames :)..ze weet duidelijk niet waar ze over praat..niet iedereen is erg snugger of heeft verstand van dit soort dingen..

Ik adviseer je wel, sweetangel, om voortaan na te denken voor je iets doet, zegt of vraagt..

16. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Je leven op het spel zetten..... :(

Beetje trieste reactie :(

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    :confused:

18. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zet hem op slot.
    Andere reacties zul je toch niet krijgen.

Share This Page