Frietjes...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kirsten1988, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Zoals het onderwerp al zegt gaat het over frietjes en snacks.. Afgelopen zondag had ik een lekker broodje frikandel op. S avonds opeens erge maagkrampen en de frikandel in de wc pot gelegd. Nu vanavond aten we frietjes en na een half uur ja hoor wederom de frietjes netjes in de wc gelegd. Het was beide keren verschillende bakboter/olie. Voor de rest heb ik tijdens de hele zwangerschap nog niet overgegeven en nu opeens 2x van hetzelfde voedsel. Het is niet zo dat ik misselijk ben maar het komt er opeens uit en daarna alleen nog beetje zeurderig gevoel in me maag maar meer niet!
    Hebben er meer vrouwen hier last van?

Liefs

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het kan zo zijn dat je maag nu bepaalde dingen niet kan hebben, zoals bij jou nu vet eten dus.
    Ik kon bijvoorbeeld niet meer tegen smooties, als ik er een op had kwam het geheid 30minuten later eruit.

3. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Ik heb het met taxi... Dus even geen frituur voor jou.

4. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Dit heb ik met pizza en lasagne en zo. Het kan zijn dat je maag nu geen vet eten meer kan verdragen.

5. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Wat grappig om te lezen dat iedereen het bij ander eten heeft.. Baal wel want sinds de zwangerschap verlang ik echt naar frietjes en snacks! Met bv pizza heb ik bv weer geen last! Ach ja even geen frietjes meer dan... Alles voor de kleine ;)

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

of je moet eens kijken of je ook last van ovenfrietjes krijgt, meestal zijn die niet (zo) vet

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vet eten is hier ook lastig. Gooi het er niet direct uit, maar wordt steevast midden in de nacht misselijk en met buikpijn wakker. Na een toiletbezoek gaat het dan wel weer.
    Heb het buiten de zwangerschap ook we eens, maar tijdens de zwangerschappen heel extreem.

8. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Grappig, heb in mijn hele zwangerschap twee keer overgegeven, een keer van frietjes met gefrituurde vis, en de dag daarop met pizza. En dat was in week 15. Zal dus idd te maken hebben met dat je lijf dat hele vette even niet trekt. Inmiddels heb ik allang weer een keer pizza en patatjes op, dus het komt weer goed hoor :)

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Vette troep bleef hier juist goed binnen in mijn misselijke periode.
    Nu al weken heel veel last van maagzuur, pizza durf ik echt niet meer te eten,dat moet ik dan letterlijk bezuren!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb het alleen maar gehad met een bepaald merk oploskoffie. Zelfs inschenken voor mn vriend/visite zorgde al voor kokhalsen. Maar dat was wel helemaal op het einde, vanaf 36 weken ofzo.

11. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Grappig dat frietjes juist het enige was dat ik fatsoenlijk kon eten de eerste paar weken :D

Als ik gewoon zelf kookte kwam het er geheid weer uit, alleen ongezonde vette zooi hield ik binnen.

Nu is het ondertussen gelukkig zo dat ik alles binnen kan houden, maar ik heb wel minder eetlust 's avonds.

12. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb het met pizza!

Patat gelukkig geen last van ;)

Deel Deze Pagina