Deze week is er weer magazijnuitverkoop. Heeft iemand hier ervaring mee?is het wat? Je moet een entree kaartje kopen voordat je de winkel in mag..
Ik heb wel eerdere ervaring, maar dit jaar is het voor het eerst dat je kaartjes moet kopen... Andere jaren was dat niet. Ik zelf ga dit jaar niet - mijn kinderen zijn uit de 'lief' maten. Het was altijd gekkenhuis... Wel goede aanbiedingen, leuke dingetjes. Ik ging dan zelf 2 of 3 x van de 4 dagen omdat dat er telkens aangevuld werd.. Maarja, zoals gezegd: Ze hebben het nu anders opgezet... Stiekem ben ik wel nieuwsgierig, maar het is momenteel te druk op mijn werk, dus ik heb toch geen tijd.
Ik ben een maandje terug naar de Lief! winkel Batavia stad gegaan. Daar was alles standaard 50% afgeprijsd. Is zo'n magazijn uitverkoop veel goedkoper dan?
Bij de magazijnverkoop van de ANWB wel, evenals de magazijnverkoop van Hunckemuller. Daar kan eht zo 90% schelen. Helaas ben ik maar 1 keer bij de magazijnverkoop van de ANWB geweest, daarna heb ik nooit meer info hierover gehad. ZO jammer, Dikke winterjas normaal 130 euro, dan 15 euro. Helaas moet ik donderdag en vrijdag werken, was graag even die kant op gaan, al was het alleen maar om even te kijken.
Ja ik ben echt benieuwd. Ik ga morgen die kant op. Het is voor mij een stuk rijden, hoop dat het de moeite waard is.
Het enige dat ik nodig heb / nog wil hebben is een Lief! rolgordijn. Vind het een wat te grote gok om dan naar de uitverkoop te gaan... straks hebben ze hem daar niet in de maat die ik nodig heb... Zeker omdat ik ook oppas nodig zal hebben voor de kleine (las dat het wordt afgeraden om de maxi cosi mee te nemen ivm de drukte). Maar gaat er misschien wel iemand uit de omgeving van Hellevoetsluis die kant op? Die kan dan misschien voor mij kijken?
Het is bij mij om de hoek maar ik vind het schandalig dat je entree moet betalen , daaaag entree om een winkel in te kunnen nee sorry dan maar niet
Voorheen waren jurkjes, broekjes, rokjes vaak 5 euro . Sokjes, ondergoed 1 euro. Klamboe van 89 euro voor 15 euro. Babyspeelgoed, knuffels 2,50 (winkelprijs 12 tot 15 euro) Dit zijn wat voorbeelden he... Is het de moeite waard? Dat weet je nooit.. hangt de maat die jij wil er nog genoeg, of wordt het voor je neus weggepakt? Enerzijds vind ik kaartjes verkopen echt bizar. Anderzijds: Zo druk als het 2 jaar terug was (vorig jaar was het denk ik niet) - dan is het ook niet veilig meer. Nu gaat het iets gecontroleerder denk ik.
ik ga morgen.. vind het kaartjes systeem wel handig.. heb vandaag gebeld en er is echt een max aan kaartjes per dag en per moment verkocht.. weten ze zeker hoeveel mensen er komen
Ik vind het dan al niet leuk meer als ik er een kaartje voor moet kopen! Moet namelijk ook al ruim 40 min rijden.. En dan weet je niet eens of t een beetje goed is georganiseerd of dat het een groot graai festijn is!
ik moet ook 40 min rijden maar heb het er wel voor over.. in het ergste geval heb ik iig een leuk uitje gehad
Ik denk ook dat die kaartjes zijn om enigzinds in de gaten te houden hoeveel man er binnen is. Daarbij een leuke verdienste
Hmm, ik werk zelf in Sliedrecht en ben donderdag om 1 uur 's middags klaar... Mss toch even langswippen...?