Ik word er GEK van, ik kocht gisteren zo een hekje in de lidl van safety 1st. Zoiets dus safety 1st-veiligheidshekje-quick close-klembevestiging En ik krijg dat blauw ding niet in het slotje, ze staan uit elkaar, ik krijg er rillingen van :x:x en dat boekske dat erbij zit maakt me ook niet wijzer!! Wie had dit ook? Hoe moet dat?
ohhhh irritant zeg! Terug naar de winkel om het hekje om te ruilen? Lijkt me een constructiefout. Of is het misschien niet helemaal recht opgehangen?
Heb je geprobeerd het hekje iets op te tillen tijdens het sluiten? Hebben we op het werk ook met het traphekje. Ander merk maar zelfde systeem
Heb je hier iets aan? Türschutzgitter Test, Teil 1 von Test des Türschutzgitters Safety First Quick Close - YouTube Deel 2 Türschutzgitter Test, Teil 2 vom Test des Türschutzgitters Safety First Quick Close - YouTube
Ik heb het al half gemonteerd en dames bedankt voor jullie reacties, macy77, aan jou link heb ik ook veel dankuwel hoor, handig zo een bende mama's bij elkaar haha, ik werd zowat gek. Goed, even mn kindjes eten geven en dan terug naar dat dekselse hek.
Ze waren hier iets krom bij aanschaf, waardoor ze niet leken te passen, maa door druk is het weer rehtgebogen..
die hekjes zijn idd zo krom als een hoepel.. Met het in elkaar zetten goed naar elkaar toebuigen tot hij goed zit. buiten dat om, is het hekje ontzettend fijn, en als hij eenmaal op z'n plek zit heb je er ook geen last meer van.