Stomme stellen overal!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Ikwordmama, 2 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikwordmama

31 mei 2007
    8
    0
    0
    Hi, ach ja wat wil je, net zwanger en de hormonen gieren door mn lijf... Vrolijk en humorvol om vervolgens zeer licht ontvlambaar door een AH te lopen en me kapot te ergeren aan de cassieres... haha

Vandaag even stiekum Prenatal ingeweest, voelde me er niet thuis, zo zonder buik... en werd STIK jaloers.. Overal happy stellen, mannen die trots over de buik van hun vriendin/vrouw strelen terwijl die van mij blijft K...en over een abortus..
    Absoluut hell no, maar als je dat ziet ben je toch ef stikjaloers..

Wat is er nou mooier dan mijn buik, ok mijn vetrollen en opgeblazen darmen maar alla!
    haha

Charity

2. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dat had ik dus ook bij de eerste werd gek van die gelukkige stelletjes.

en nu is mijn mannetje er wel bij en ga ik nog alleen naar de prenatal omdat ik dat gewoon fijner vind.

maar een pufklasje waar alle gelukkige papa's meepuffen nee getver.

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik kreeg een babyboek... lief bedoeld hoor, maar het begon al op pagina 1: hoe papa en mama elkaar ontmoetten pagina 2: alles over mijn papa

ik heb geen papa voor mijn kindje dus ik ga het boek maar aan een zwangere vriendin cadeau doen.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tja, hier zul je helaas mee geconfronteerd blijven. Ik ben hartstikke happy met m'n kleine ventje maar het blijft zeer doen als ik stelletjes met een baby zie lopen.

Ook kan ik me ergeren aan tijdschriften. Daar staat altijd iets in van: Als je een keer wilt uitslapen vraag je je partner om het ff over te nemen etc etc. Waarom kunnen ze nou nooit es rekening houden met alleenstaande moeders?

Je zult merken dat je een erg bijzondere band krijgt met je kind als alleenstaande moeder. Maar ik vind het toch nog steeds moeilijk om met stelletjes geconfronteerd te worden.

5. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Maak zelf anders een boek die bij jouw situatie past. Eventueel uit laten brengen verdien je ook nog wat bij. ;)

6. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    heel herkenbaar was ook alleenstaand toen ik mijn zoontje van 6 kreeg , zon geboorteboek heb ik dus ook nooit gehad en waar ik me heel erg aan irriteerde was aan die vast heel goed bedoelde felicitatiekaartjes die ik kree g toen hij geboren werd de meesten hadden wel opgelet maar bij sommige stond gefeliciteerd met jullie zoon wat onze hij was van mij alleen hoor
    en waar ik ook heel erg jaloers op was was als ik vaders op de fiets zag met hun kindje voor of achterop

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    herkenbaar ( niet meer alleen nu).

Maar het voelde ook stoer toen. Ik doe dit maar mooi zelf, ik ben onafhankelijk. Ik kan dit in mijn eentje

Ik was niet alleenstaand zwanger ,maar herinner me goed dat ik bv alleen een weekend met mijn dochter naar euro disney ging, tussen al die gezinnen.
    Ik had dat bij al die dingen waar gezinnen altijd samen heen gaan.
    soms voelde het eenzaam, soms was ik trots op ons tweetjes ( dochter en ik). AMar het deed me altijd wel wat inderdaad.

Maareh : je hoeft geen uren te discussieren over de welke kinderwagen het wordt, geen compromissen te sluiten over kleding ,geboortekaartje en noem maar op.
    Denk daar maar aan als je die stellen ziet. Misschien helpt het een beetje.

8. Niet meer actief

9. Niet meer actief

Lieve dames,

Maak je niet druk, zie het zo.... van alle mama's heb jij het meeste tijd voor die kleine, kan je heerlijk aan elkaar wennen zonder dat je rekening moet houden aan een ( vent die ook nog aandacht wilt) geloof me met dat erbij heb je heel weinig tijd voor jezelf over.

dat rekening houden met elkaar, wel of niet samen doen kijk als ie nooit mee ging dan voelt het zo immers wat je niet gehad hebt kan je ook niet missen. als je het wel mee gemaakt heb en hij verlaat je naar bijv een paar jr dan weet je hoe het was, nu bouw je al een hele goeie vertrouwens band met die kleine van je op, zonder dat daar ooit een man tussen kan komen zie het zo mijn kind aan mijn hart de man aan mijn gat. geloof me als er dan iemand verliefd word op je, dan weet je zeker dat het gemeent is, wie kiest er voor kinderen als de persoon zelf geen kinderen heeft. immers de kans dat je erna snel zwanger wil raken is immers klein, dus een man moet dan ook iets van zichzelf opzij zetten plus kan je hem laten zien, is dit wel wat je wilt enz enz.... gauw genoeg kom je er zo achter of je de juiste man voor je hebt. ja je had een relatie kunnen hebben en je erop kunnen verheugen alles samen zie het zo doe samen alles met die kleine, en denk dan ach sukkel dit is wat je mist maar daar kom je nog wel achter als je uiteindelijk echt je kindje mist.

ik zie het als een goed iets alleen zijn en zwanger, ik maak iets mee wat hij mist, en alles wat hij mist, word mijn geluk....waarom zou ik me druk maken om iets waar hij zich druk om zou moeten maken. ik heb zelf hiervoor een relatie gehad van zes jr. en die is over gegaan ik ben weg gegaan had ik daar kinderen van gekregen had ik levenslang met hem gehad, en dat dat had ik pas niet aangekund. en ik ben dolgelukkig dat ik nu al mijn aandacht kan storten op dat wat mij dierbaar is straks een hele kleine hummel die mij zeer dierbaar is, en die stelletjes wat weten zij nou en bedenk je, zwanger zijn doe je als vrouw alleen want je weet mannen komen en gaan maar het kleine kind er tussen in blijft altijd bestaan en als je uit kwaad heid uit elkaar gaat, dan ontstaat er getouwtrek, en dan zijn wij nu toch al beter af, onze kinderen wennen niet aan de vader, en de vader weet niet wat ie mist omdat ie er nog niet bekend mee is, dus wat zeg ik je, wees gelukkig met wat je hebt, kijk niet naar wat je niet hebt, want hij heeft niet wat jij wel hebt,
    ik hoop dat je dit onthoud en hieruit wat kan halen elke dag als je weer langs zo een stelletje loopt. het gras lijkt altijd groener maar dat is het vaak niet. elk stel heeft zo zijn problemen hoor, en 1 ding die problemen hebben wij niet, en ons kind groeit op in rust vertrouwen vrede en geluk dus wie heeft het nou beter wij toch :D !

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik denk dat als ik een vent had met een salaris veel minder had hoeven werken en dus meer moeder had kunnen zijn. ik moet waarschijnlijk gewoon 36 uur gaan werken...

11. Niet meer actief

Lieve dames, die heb ik dus niet....een vent he en ik doe het al vanaf de vijfde week alleen. je moet alleen de wegen kennen. en op eigen benen staan en aangezien ik al drie jr alleen woon heb ik veel geleerd gezien en meegemaakt.

als je je hele leven basseerd op een man kan ik begrijpen dat je het moeilijk hebt maar ik heb dat nooit gedaan heb altijd voor mezelf gezorgt. en nog steeds alles van die kleine staat al sinds januarie...dus wat dat betreft is geld tijd financieen geen probleem voor mij...
    en ik ik ben gewoon thuis,

ik ben er nooit van uitgegaan dat als ik een kindje zou krijgen ik nooit meer hoefde te werken. dus maar heb er wel een weg in gevonden dat dat laatste niet hoeft. het laatste wat ik wil is onderhouden worden door een man, die heb ik niet nodig... het zou gezellig zijn, maar meer ook niet

12. Niet meer actief

maar uhm waarschijnlijk is nog niet zeker? dus ik hoop dat je een oplossing vind, vaak is die dichterbij dan je denkt...

xxxx

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zit absoluut niet in dezelfde situatie..je hebt dus misschien ook helemaal niks aan mijn bericht maar wil alleen zeggen dat ik het me heel goed voor kan stellen!
    Goed dat je het gewoon zegt! Het is balen, jij had het ook graag anders gezien!
    Succes en hopelijk plezier tijdens je zwangerschap! Dat je er toch maar van kan gaan genieten.

Deel Deze Pagina