Ik heb voor 20 euro kaartjes voor de Toppers gescoord, want ik wilde dat ook weleens meemaken Maar nu wil ik ook niet uit de toon vallen in mijn gala jurk, dus zijn er hier mer mensen die gaan en wat hebben jullie aan?! En waar is het gekocht
Wij gaan met zn 6en. Zitten in vak wit dus dragen gewoon witte kleding (shirtje of blouseje en (spijker)broek) en hebben een rood/wit/blauwe bloemenketting.
Ik zie nu idd dat ik in een “rood” vak zit, goed dat je het zegt zeg! Ik zou weer net die ene zijn die totaal het verkeerde aan zou doen XD Eens graaien in de kast naar rood dus! Thx!
Heel in 't begin is het ook al eens thema rood, wit, blauw geweest. Waren er idd mensen die niet goed hadden gelezen en vól in het rood in het witte vak stonden... Lekker opvallend Wij zijn ook in 't rood, maar doe het dit jaar met m'n dikke buik iets minder over de top dan normaal gesproken
http://www.fun-en-feest.nl/product/10136603/bedrukte-t-shirts-rood-topper-shirt-in-gouden-glitter-letters-dames.html?utm_source=adwords&utm_medium=shopping&utm_campaign=shopping&gclid=CjwKCAjw8qjnBRA-EiwAaNvhwD284qSeBmpPPsMVcouYwSc8-LrSdeqOrrETS6siNnlP5CQAMiOhnBoC3lEQAvD_BwE