Zoals het er nu uitziet gaan wij in het nieuwe jaar met iui met hormonen beginnen. Graag zou ik succes verhalen horen aangezien ik bijna alleen maar slechte verhalen op internet tegen kom.
Alleen maar slechte verhalen? Hier niet hoor. Ik lees hier veel positiefs. Bij mij nog niet helaas, ik begin aan poging 2. Veel succes!
Hoi. Hier een soort van succesverhaal. Het had bij mij wel 9 pogingen IUI nodig, maar toen in ronde 9 was ik zwanger. Die ronde was ik voor het eerst met Clomid begonnen, dus ik denk dat dat zeker geholpen heeft. Volgens mijn gyn is ongeveer 50% binnen 6mnd zwanger en 80% binnen 1 jaar. Ik hoop dat het snel raak is bij je. Succes ermee!
Hoi, Hier een succesverhaal! Na 22 maanden, 25 rondes en een hoop onderzoeken te horen gekregen dat ik waarschijnlijk vijandig baarmoederhals slijm heb. We kregen toen IUI, zonder hormonen. De eerste IUI was meteen raak! Geweldig! Het resultaat ligt hier nu naast me in box Succes voor jou, en ook voor alle anderen natuurlijk!! P.s. Ik ken meer succesverhalen met IUI, het lukt volgens mij best vaak.
Hier ook een succesverhaal hoor! Na 3 jaar zelf proberen zijn we met de 2e iui poging zwanger geworden (in eigen cyclus). En het zaad wat ingespoten werd was nog geen 500.000. Veel succes allemaal, positief blijven!
Ook hier een succesverhaal. Na 2,5 jaar zelf proberen was de 1e IUI poging raak. Inmiddels zijn we al weer ruim 7 weken trotse ouders van een kleine meid. Succes met jouw IUI poging(en)
Hier ook positieve ervaring met IUI. Na 2 jaar 'zelf' proberen de 2e IUI zwanger geraakt van onze zoon. Toen we voor een 2e gingen hebben we besloten toch het eerste half jaar zelf te proberen en met restultaat 5e ronde zwanger met alleen clomid. Met de IUI spoot ik Gonal-f en pregnyl.