Stomme uwv!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik zit in de zw ivm zwangerschap.
    Nou krijg ik net! (Na 5 en ) een brief binnen dat ik morgen om 9.20 bij hun in leiden moet zijn.

Mag dit zo kort van te voren?
    Ik kan nu natuurlijk niet meer bellen en morgenochtend moet ik voor 8 en al weg om optijd daar te kunnen zijn :(

Toen ik ze aan de tel had zouden ze ruim van te voren de afspraak opsturen ivm vervoer :(
    Nu moet ik met openbaar vervoer wat niet handig is :(

Stomme uwv :(

2. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Zeker weten doe ik het niet, maar ik denk dat je een geldige reden hebt om niet te gaan. Je krijgt wel erg weinig tijd. Zeker aangezien je kinderen hebt.
    Ik zou afbellen en zeggen dat je heus flexibel bent, maar 's nachts een oppas regelen behoort niet tot flexibiliteit. Kan je meteen een afspraak maken op een geschikt moment.

Zucht.... UWV;) Wat een drama he

3. rums

rums Niet meer actief

Als het lastig voor jou is dan zou ik niet gaan. En morgenvroeg meteen bellen.

Welke datum staat er op de brief

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Is de datum van de brief zelf ook zo kort of heeft de post er lang over gedaan? Als je het geregeld krijgt is gaan dnek ik de beste optie, korte op je ziektewetuitkering kan je denk ik ook niet gebruiken. (Dat is toch wat ze dan doen of vergis ik me?)

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    De jongste dan maar meeslepen? En de oudste proberen om bij opvang of een klasgenootje achter te laten zodat ze op school raakt?

Als er een mailadres is, zou ik ze alvast vanavond proberen te mailen of je de boel nog kan verzetten.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Datum van verzenden is de 19e..

7. rums

rums Niet meer actief

Nou tis nu de 20e dus dan zou ik echt niet gaan!

8. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik zou morgenochtend vroeg meteen bellen en overleggen. Staat er niet iets in de brief over wat je moet doen als je niet kan? Vind dit tekort dag hoor.

9. Mv6

Mv6 Actief lid

9 jun 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet je ver voor leiden reizen?anders zou je "later" kunnen gaan

10. Manoya

Manoya Niet meer actief

No way, inderdaad aangeven dat je niet zo flexibel KAN zijn.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik zou het gewoon proberen...en dan zie je wel hoe ver je komt. Iets te laat is niet heel erg...dan bel je onderweg dat je eraan komt maar eerst nog een paar keer onderweg op de wc moest spugen in verband met de zwangerschap

12. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Het is idd laat, maar je kan toch wel een keer vroeg op staan?

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Lijkt me het punt niet en lijkt me dat ze dat sowieso al moet met een schoolgaande dochter.

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Voor je het weet zit je in eindeloze uwv ellende, geen uitkering, bewijzen dat er wel was, bla bla bla, ik zou dus gewoon gaan.

15. Manoya

Manoya Niet meer actief

Volgens mij is dat het probleem niet echt he, met kinderen ;)

16. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Altijd een gedoe bij de UWV.. Mijn man zit nu ook in die ellende.. We hopen elke dag dat hij zo spoedig mogelijk een nieuwe baan vindt.

17. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Lastig, maar ik zou wel gewoon proberen te gaan (ondanks dat je met het openbaar vervoer moet gaan). Ze kunnen misschien lastig doen als je afbelt en ze verzorgen nu wel jouw inkomen.

Stomme UWV, maar wel fijn dat ze bestaan. ;)

18. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Eens. Ze hadden dit inderdaad beter aan moeten pakken, maar hen heb je niet door weg te blijven. Jezelf misschien wel.

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Je hebt alleen je eigen zitten als je niet gaat helaas.hun maakt het niet uit als je af belt.
    De uwv plant meestal op dagen dat je zowiezo beschikbaar moet zijn . Werk je normaal op maandag/woensdag/vrijdag zullen ze proberen je op deze dagen te plannen omdat je ook ondanks ziekte beschikbaar moet blijven tijdens je normale werkuren. Het is niet netjes van hun zo kort af maar zou zeker proberen te gaan

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik woon wel in B dus ken de uwv niet. Maar om alle ellende te voorkomen zou ik idd ook proberen te gaan. En anders idd onderweg bellen van: ik kom eraan. En neem zeker de brief mee, dat je kan aantonen dat je het zo laat hebt gehad.

Deel Deze Pagina