Ik zit in de zw ivm zwangerschap. Nou krijg ik net! (Na 5 en ) een brief binnen dat ik morgen om 9.20 bij hun in leiden moet zijn. Mag dit zo kort van te voren? Ik kan nu natuurlijk niet meer bellen en morgenochtend moet ik voor 8 en al weg om optijd daar te kunnen zijn Toen ik ze aan de tel had zouden ze ruim van te voren de afspraak opsturen ivm vervoer Nu moet ik met openbaar vervoer wat niet handig is Stomme uwv
Zeker weten doe ik het niet, maar ik denk dat je een geldige reden hebt om niet te gaan. Je krijgt wel erg weinig tijd. Zeker aangezien je kinderen hebt. Ik zou afbellen en zeggen dat je heus flexibel bent, maar 's nachts een oppas regelen behoort niet tot flexibiliteit. Kan je meteen een afspraak maken op een geschikt moment. Zucht.... UWV Wat een drama he
Als het lastig voor jou is dan zou ik niet gaan. En morgenvroeg meteen bellen. Welke datum staat er op de brief
Is de datum van de brief zelf ook zo kort of heeft de post er lang over gedaan? Als je het geregeld krijgt is gaan dnek ik de beste optie, korte op je ziektewetuitkering kan je denk ik ook niet gebruiken. (Dat is toch wat ze dan doen of vergis ik me?)
De jongste dan maar meeslepen? En de oudste proberen om bij opvang of een klasgenootje achter te laten zodat ze op school raakt? Als er een mailadres is, zou ik ze alvast vanavond proberen te mailen of je de boel nog kan verzetten.
Ik zou morgenochtend vroeg meteen bellen en overleggen. Staat er niet iets in de brief over wat je moet doen als je niet kan? Vind dit tekort dag hoor.
Ik zou het gewoon proberen...en dan zie je wel hoe ver je komt. Iets te laat is niet heel erg...dan bel je onderweg dat je eraan komt maar eerst nog een paar keer onderweg op de wc moest spugen in verband met de zwangerschap
Voor je het weet zit je in eindeloze uwv ellende, geen uitkering, bewijzen dat er wel was, bla bla bla, ik zou dus gewoon gaan.
Altijd een gedoe bij de UWV.. Mijn man zit nu ook in die ellende.. We hopen elke dag dat hij zo spoedig mogelijk een nieuwe baan vindt.
Lastig, maar ik zou wel gewoon proberen te gaan (ondanks dat je met het openbaar vervoer moet gaan). Ze kunnen misschien lastig doen als je afbelt en ze verzorgen nu wel jouw inkomen. Stomme UWV, maar wel fijn dat ze bestaan.
Eens. Ze hadden dit inderdaad beter aan moeten pakken, maar hen heb je niet door weg te blijven. Jezelf misschien wel.
Je hebt alleen je eigen zitten als je niet gaat helaas.hun maakt het niet uit als je af belt. De uwv plant meestal op dagen dat je zowiezo beschikbaar moet zijn . Werk je normaal op maandag/woensdag/vrijdag zullen ze proberen je op deze dagen te plannen omdat je ook ondanks ziekte beschikbaar moet blijven tijdens je normale werkuren. Het is niet netjes van hun zo kort af maar zou zeker proberen te gaan
Ik woon wel in B dus ken de uwv niet. Maar om alle ellende te voorkomen zou ik idd ook proberen te gaan. En anders idd onderweg bellen van: ik kom eraan. En neem zeker de brief mee, dat je kan aantonen dat je het zo laat hebt gehad.