stomme vent!

Discussion in 'De lounge' started by celia82, Dec 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Blijkbaar is hij niet geïnteresseerd in een relatie. In s*ks vast wel.

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Jaa precies! Want iedere x vragen jaa zal ik bij jou langskomen als je kinderen slapen?zei dat het geen goed idee was denk daarom zn stomme houding! Zo een piemel heb ik niet nodig tis goed zo..

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dat laatste sowieso, wat voor man ben je dan om niks te laten weten? Gewoon een enorme pussy.

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Ja gewoon een kneus! Gistwr zat ik ermee maar nu bedenk ik me je bent het niet waard loser! Ga hem blokken hij is wel steeds online

5. Khlo

Khlo Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, hoe oud ben je? 15? Waarom zou je in godsnaam achter iemand aan lopen?

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Aangezien je reactie ben je zelf nog een kind
    Wie zeg dat ik achter hem aan loop?

7. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik zou hem niet blokken.. Waarom zou je dat doen?
    De bal ligt nu bij hem. Misschien heeft hij wel een enorm goede reden, weet jij veel.
    Hoe lastig ook, lekker even laten zo en je ziet wel of hij reageert of niet.
    En als ie wel reageert zou ik gewoon heel eerlijk zeggen dat je het wel jammer vond dat hij niet reageerde. Niet meer, niet minder.

8. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Die mannen ken ik ook ja...alleen maar lusten.
    Ze zien niet de moeite die jij doet om met hem af te kunnen spreken
    Als ze me niet behoorlijk op date kunnen nemen, of hun afspraken niet nakomen hoeft het van mij al niet meer
    Liever alleen dan met iemand die je een onzeker, en naar gevoel geeft.

9. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Ja precies dit was de 1ste x na 2 jaar..Ben weer tot me zinnen gekomen laat maar mooi zitten !heb geen tijd voor zulke losers

10. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    nou dit dus en waarom gaat iedereen eigenlijk gelijk van het slechtste uit, kan het niet zijn dat er misschien iets gebeurt is, waardoor hij niets kon laten weten, ik vind dat er wel direct negatief gedacht wordt over deze sukkel (volgens vele) ik had dus wel een berichtje gestuurd van goh jammer dat ik niets van je gehoord heb in die strekking en pas dan ligt mijns inziens de bal bij hem toch, stel er is wat gebeurt en hij staat ineens op de blok toont naar hem toe ook niet echt van interesse toch

dus stoute schoenen aan en een bericht sturen zonder verwijten, hoor je niets meer weet je genoeg, hoor je smoesjes weet je ook genoeg, maar wie weet heeft hij wel een hele legitieme reden;)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Ja ik dacht dus hetzelfde...

Je kunt best gespannen zijn...maar jezelf zo verliezen als een 15 jarige is denk ik niet zo handig...

Lijkt wel heel wanhopig eigenlijk....misschien voelt hij dat ook zo..

12. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Ik heb toch niet gereageerd hoe moet hij dit voelen

13. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Je hebt hem dus al maanden niet gezien als ik het goed begrijp?
    Dan zal de interesse überhaupt niet zo sterk zijn en voelde hij wellicht helemaal niet dezelfde verplichting/ verwachting als jij

14. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,823
    5,957
    113
    Female
    Euh....
    Wellicht is het gewoon ook best wel spannend om weer te daten na een tijdje alleenstaande mama te zijn?
    Wil je geleerd hebben van fouten in het verleden? Maar hoe doe je dat?
    Moet je onafhankelijk overkomen? Maar ook later merken dat je geïnteresseerd bent?
    Jeetje, het lijkt me best een ding hoor...
    Dus niet zo veroordelend aub...

15. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Dank je precies zo @amda ik heb vorige week koffie met hem gedronken ergens en toen hadden we afgesproken voor zaterdag vandaar.
    Ik ben zelf wel vn de afspraken en vond het niet zo leuk want ik verkeerde me erop niet zo ze er na hem maar wat ik aan moest enz blabla oppas regelen dat soort dingen en het felt dat ie helemaal niks meer liet horen vind ik niet netjes want hij komt wel heel netjes over..

16. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waarom ben je wanhopig wanneer je gewoon een beetje date met een man, vervolgens afspreekt voor zaterdag en aangeeft dat je oppas regelt en je vervolgens boos bent omdat hij niet komt opdagen en niks laat weten van tevoren?

17. Miszy

Miszy Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,263
    8
    38
    +1! Mee eens. Zou het ook niet tof vinden, maar zou zeker niks meer tegen hem zeggen voorlopig. Wat een sukkel, maar je kan er maar beter nu achter komen dan later.

18. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ik vind ts helemaal niet wanhopig overkomen:( Eerder teleurgesteld en dat snap ik wel. Als ik in haar schoenen had gestaan dan had ik zeer waarschijnlijk ook een van mijn vriendinnen geraadpleegd over mijn volgende zet, vooral en juist na een paar jaar alleenstaand te zijn geweest. Weet nog heel goed toen ik me weer op 'de markt' begaf..poeh he, vond het 10 keer niks en was zo onzeker als een kanarie.

19. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Hee hee eindelijk iemand die het snapt! Ik ben altijd heel zeker geweest en door me ex heel onzeker geworden. ..ook onzeker zo vn wat moet een man nou met me??heb 1 vn 6 en 1 vn bijna 3. .maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit ooit zal ik wel gelukkig worden..Enzo niet so be it!

20. mumija

mumija Niet meer actief

Ik vind ts ook helemaal niet wanhopig? Wat een klets weer zeg.😣

Ik zou het voorlopig zo laten ts. Laat hem maar reageren als ie dat wil. Hij laat het afweten, niet jij.💪

Share This Page