Als je niet toe bent aan een nieuwe relatie, waarom maak je je dan zo druk? Er is dus blijkbaar miscommunicatie geweest als hij niet begrepen heeft dat jullie afspraak vast stond.
Nou ja weet je, als je niet toe bent aan een relatie dan zou ik er ook niet zo zwaar aan tillen dan. Beetje zonde van zijn tijd ook. Nav je beginpost had ik nog het idee dat hij het misschien allemaal niet zo zag zitten maar hoe meer ik lees hoe meer ik het gevoel krijg dat jij degene bent die hem een beetje aan het lijntje houd. Ik kan me voorstellen dat het voor hem ook lastig is om er zo achter te komen wat je nou eigenlijk wilt. Dus lekker laten gaan en pas gaan daten wanneer je daar 100% voor open staat is mijn advies.
Waarom spreek je dan af met hem als je niet toe bent aan een andere relatie? Iemand blij maken met een dooie vogel.
het klopt ook een beetje wat je zegt. .ik eerder bang voor wat er komen gaat denk ik??dat ie me pijn gaat doen op welke manier dan ook ..en ben meer voorzichtig er denk ik ook omdat ik kinderen heb. .ik vond zn actie gewoon niet tof ..hij mij acties vast ook niet omdat ik nooit kon..tuurlijk kan ik wel als ik echt wil! Maar ja
Ik snap echt je probleem niet hoor sorry... Je heb zelf ook 2 handjes gekregen om te appen ipv op de bank te gaan zitten wachten op een afspraak die niet eens 100% vast stond In jouw ogen maakt jet niet uit wat hij doet want hij doet het toch niet goed... Stop dan met zijn tijd verdoen
Goh...als ik het zeg vallen ze me aan... Maar goed...wat jij zegt bedoelde ik ook... wees volwassen...move on ...let it go...
Ik vraag mij af waarom vrouwen hier afwachtend in moeten zijn? Ipv op de bank wachten op een app,had ik hem zelf een app gestuurd met de vraag of de afspraak nog door ging. Naar mijn mening is niet alleen hij hier onduidelijk over geweest.
Lastig, Mijn vriend stuurde mij een uur voor onze eerste date een berichtje dat hij ziek was. ( achteraf was hij zoooooo verschrikkelijk zenuwachtig dat hij niet meer durfde ) Ik was boos en verdrietig, maar oké na een week (of twee ) toch de herkansing aan gegrepen oppas geregeld en echt super leuke avond gehad! Inmiddels zijn we bijna 9 mnd verder
Je gaat er al vanuit dat hij up to no good is. Zo vervelend gevoel, een partner hoort een fijne toevoeging te zijn op je gezin. Als je aan jezelf twijfeld helpt het soms om de gesprekken met diegene terug te lezen, zo heb ik namelijk aardig wat mannen afgestraft als ik dacht dat ze me niet serieus namen, of slechte bedoelingen hadden. Ik heb mezelf voorgenomen niet te reageren of iets te sturen als ik in "zo'n onzekere" bui ben omdat ik dan instaat ben om iets te sturen waar ik later spijt van krijg. Elke keer leer je wat meer over jezelf wat je wel/niet wilt, en kom je zo een stapje verder. En vooral wees niet zo hard voor jezelf..
Kan het niet zo zijn dat hij jouw reactie afwachtte en dat hij op dit moment met hetzelfde gevoel zit??
Maar hij heeft dus als eerste weer gereageerd? Nou dat is dan toch juist leuk? Hij is je duidelijk niet vergeten en zoekt weer contact. Je kunt toch gewoon zeggen dat het je leuk lijkt om binnenkort nog eens een kop koffie te gaan drinken? En dan gelijk ff goed afspreken
Ik zou hier denk ik niet te zwaar aan tillen. De afspraak stond nog niet vast, hij zou nog wat laten horen. Dit heeft hij niet gedaan. Hij heeft daarbij een eigen horeca zaak dus dan heeft hij het waarschijnlijk druk gehad. Als hij nu wat tegen je zegt alsof er niets aan de hand is dan zou ik zelf gewoon zeggen van ..had nog wel een reactie verwacht van je of de afspraak door ging. Dan zul je wel te horen krijgen wat de reden was. Ik zou me inderdaad wel afvragen of ik hem wel leuk genoeg vind, want zo enthousiast schrijf je geloof ik niet over hem.
Lieve celia, ik denk dat jij onwijs onzeker bent, enhet vertrouwen in mannen weer terug moet krijgen.. Als je zelf de berichtjes terug leest hier in dit topic lees je dat je zelf een beetje de boot af houd.. (logisch het is spannend en moet niet te snel gaan ) maar deze afspraak van zaterdag is een miscommunicatie geweest. DAt kan gebeuren. Wat ik zou deon is lekker appen contact houden en een duidelijke afspraak maken, klikt het dan nog niet kun je altijd stoppen.. Geef het een kans meid stoppen kan altijd nog.. tenzij je voor jezelf zeker weet dat je niks met deze jongen wil dan natuurlijk niet maar geef dat dat ook aan naar hem,
Hoi dames..jaa ik snap dat hij het heeel druk heeft Ik ook met 2 kids trouwens; ) misschien is er een miscommunicatie geweest ??en wil ik weer de slechte vn de man zien. .maar ik wacht gewoon af een afspraak komt heus wel aangezien hij heel graag wou rol ik de bal stiekem na hem toe haha
Ik maak uit je eerste bericht op dat je nog niks concreets had afgesproken, ja zaterdag en dat jij ging kijken voor oppas. Als hij dan vervolgens ook niks meer van jou hoort.. Lange leve Whatsapp Ik zou gewoon een nieuw voorstel doen, met een concrete datum/tijd/locatie
Je ziet inderdaad het slechte in hem. En je houdt hem aan het lijntje door al weet ik hoe vaak niet af te spreken wanneer hij wilde. En je draait er nu omheen ('rol de bal stiekem naar hem toe'). Ik denk dat JIJ eigenlijk niet echt wil...
Ja klopt maar dat komt ook door een opmerking eerder vn hem. Dat het wel moeilijk zou zijn mocht er iets uit komen (relatie)omdat ik kinderen heb. Dus bewust een stap terug genomen als ie wat wilt drinken ooit dan hoor ik het wel
Sorry hoor maar wat is dat nou weer voor strategie. Zoals anderen hier ook noemen lijkt het of je hem aan het lijntje houdt. Als je hem leuk vindt kan je er toch werk van maken? Juist door het balletje bij hem te leggen zat jij jezelf op te fokken en ging je al van het slechtste uit, dus dat is vragen om herhaling. Maar goed, zo lezend vraag ik me af of je uberhaupt klaar bent voor een relatie