In belgie behandeling volgen waar is beste ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door fientjelady, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    Hoi meiden

Zelf ben ik van belgie en nou zou ik graag weten wie er nog meer in belgie een vruchtbaarbehandeling doet
    wij hebben ondertussen al 4 mislukte icsi gedaan in het uza maar naar ons blijken doen ze niet genoeg onderzoeken je krijgt telkens als andwoord is de natuur ( is dat nou zo of niet )
    nou hebben we een afspraak gemaakt in jette voor het eerst zouden jullie dat doen of gewoon bij het dichtszijnde blijven gaan ?
    wij hebben nog 2 pogingen en zouden graag hebben het lukt
    dus als er meiden zijn die ervaring hebben bij deze twee hoor ik het graag

liefs marleen

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fientje ik zeg Jette!!!
    Ik ben in behandeling geweest in jette bij Prof Tournaye.
    Een heel goed ziekenhuis echt waar.
    Bij mijn zoontje had ik ervoor een mk van een 2ling en daarna direct zwanger van hem.
    Voor een brusje helaas niet gelukt maar dat had een andere reden door het thuisfront.
    Maar ik raadt je Jette echt aan.
    Bij welke arts heb je de afspraak?

Overigens moest ik 1,5 uur rijden kom van de kempen;)

3. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    ik dacht bij van de veiver
    ben enkel bang we trug alle onderzoeken opnieuw moeten doen
    moeten 1 oktober pas op gesprek komen en dan is het nog eens een 2 maand wachten dus jah zal vermoedelijk pas volgend jaar zijn we goed en wel kunnen starten met de behandeling
    in jette is het daar heel druk of is het netjes volgens afspraak of is het zoals in uza een volle wachtkamer

liefs marleen

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.278
    113
    Centrum België
    Hallo fientje,
    een ex-collega van me is ook in behandeling geweest in Jette - ze heeft 2.5 jaar geleden een dochter gekregen. Ze woont in de regio van Gent (waar vele koppels ook in behandeling zijn in het ZH), maar ze wilde toch in Jette blijven.

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dag dames,
    Ik lees mee! Ben zelf Nederlandse, maar mijn moeder en stiefvader wonen in Belgie (ook in de Kempen!)
    Heb net ICSI 1 achter de rug en hopelijk binnen een paar weken de TP van ons enige cryo. ICSI 2 wil ik ook nog in NL proberen, maar als die niet succesvol is wil ik onze laatste poging in Belgie gaan doen.

Van een ander topic ken ik 2 dames die in Gent poging 1 hebben gedaan en een van de dames is overgestapt naar Brussel en een naar Dusseldorf omdat ze geen goed gevoel hadden in Gent

6. fientjelady

fientjelady Actief lid

17 jul 2010
    106
    0
    0
    Belgie
    Hoi RooDje

is niet gemakkelijk zo veranderen van hospitaal
    Moet wel zeggen dat ik van brussel (jette) niets dan lof hoor
    dus zijn er meiden die in behandeling zijn in jette laat maar weten
    succes alvast

Liefs marleen

7. maui78

maui78 Actief lid

3 mei 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    hoi meiden,

ikzelf ben in behandeling in CRG Brugge. Nu gaan we beginnen met onze derde beurt. Ik waag nog 1 kans in Brugge en als het dan nog niet lukt denk ik te veranderen van ziekenhuis.

Van Jette hoor je hele goede dingen, ze knn daar net ietske meer, maar is dat zo dat de wachtlijsten heel lang zijn? En doen ze effectief alle onderzoeken opnieuw?
    Ik hoor ook positieve dingen over dr Decleer, die heeft geloof ik een prive praktijk in Aalter, de pick up en tp zijn in Gent.
    Naart schijnt zou die man iedere vrouw zwanger maken...

Wens jullie allen heel veel succes
    xxx

8. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Heb eerste ivfpoging achter de rug en is mislukt. Ging nr een ziekenhuis in Gent die samenwerkte met UZ. Bevruchting en terugplaatsing gebeurde dus in UZ. Omwille van een aantal emotionele tegenslagen ben ik er eventjes uitgestapt in de hoop dat de natuur misschien toch nog eens zijn werk doet. Mijn tweede ivfpoging wordt Jette. Volgende week dinsdag hoor ik meer over de afspraken en zo. Ik ken 2 mensen die zwanger geworden zijn door Dr. decleer. blijkbaar is dit echt ook een hele goede arts, maar ik ga toch jette een voorkeur geven.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fientjelady het is enorm druk maar ze zijn eigenlijk toch altijd op tijd.
    Neem als je onderzoeken mee, wij hebben geen enkel onderzoek opnieuw hoeven te doen:)
    Dus dat ging heel snel.
    Soms kun je ineens heeeeeeeeeeel snel aan de beurt zijn met een ivf/ icsi en soms duurt het idd 2 maanden.
    Maar ze zijn super, voor mijn zoontje hebben we toen nog langer moeten wachten , waren langere wachttijden toen nog.
    Maar je zult er geen spijt van hebben:)
    Succes!

10. Me083

Me083 Actief lid

27 feb 2012
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zijn er hier mensen die al in behandeling zijn in Jette? Weten jullie of je daar eerst aan de pil moet alvorens de inspuitingen starten?

11. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    Hoi Me,
    nee je hoeft daar niet eerst aan de pil.
    de wachttijden voor de eerste afspraak zijn redelijk lang, maar eens je binnen bent, gaat het best vlot hoor!
    veel succes!

Deel Deze Pagina