Vreselijk! Snap ook echt de ouders niet hoor... Als ik erachter zou komen dat zoonlief zo stond te bedelen, dan kreeg die toch een flinke preek hoor! Hier is het ook overal. Vorige week kreeg mijn zoontje voetbalplaatjes van zo'n oud vrouwtje, staat meteen een jongen ernaast en pikte het bijna zo weg en voordat mijn zoontje het durfde te pakken! Gelukkig reageerde het vrouwtje meteen door te zeggen dat het niet voor hem was!
Moet niet gekker worden! Hier ook een keer (was met die sneeuwwitje poppetjes) een reactie als: daar is hij toch veel te klein voor dus geef maar hier
Laat ik het zo zeggen dat ik blij was dat mijn man en kinderen bij me waren, anders had er misschien wel zo'n jong een slag voor zn harses gehad zeg maar. Mijn handen jeukten!
Ik heb zo'n jong eens aan zijn arm gegrepen en mee naar de manager gesleurd. Stond mijn moeder uit te schelden, omdat ze geen plaatjes gaf :x! Ach, ik ben die plaatjesacties al lang beu, hier ook dranghekken en scheldende jochies als ze niets krijgen.
Hier staan ook dranghekken, maar heb gelukkig geen last van bedelende kinderen. Stef spaart ze ook, maar ik heb gezegd dat als hij het 1 keer aan een onbekende vraagt, al zijn plaatjes de kliko in gaan. Dat bedelen vind ik zo onbeschoft.
Hier was het bij de plaatselijke c1000 niet zo erg met die voetbalplaatjes. Afgelopen zomer(geloof ik) hadden ze ook eeen of andere actie toen hadden ze een ruilmiddag georganiseerd. Maar nee, gedrang voor een supermarkt om die domme plaatjes moet mijn dochter ook niet gaan doen of bedelen langs de deuren.