Ik wel ik ben echt een watje Mijn angsten zijn: Spinnen Insecten Kippen Hanen Onweer Alleen thuis zijn In een donker steegje zijn
Nope, alleen voor motvlinders. Oh, en ziektes. Niet eens zozeer om dood te gaan, maar wel mensen verliezen.
Bang, nee. Ik ben wel heel snel heel onzeker over mijn kunnen. Dan kan ik zo onzeker worden dat het haast op angst lijkt.
Spinnen!! Verschrikkelijk, heb een keer een client in zijn rolstoel met z'n urinaal op een spin afgestuurd. Dief hem niet zelf te doden.
Eigenlijk alleen voor insecten, verder niet. Brengt mij nog wel eens in de problemen hoor, want meestal zie ik het gevaar écht niet! Achteraf denk ik dan wel eens "aii!". Zo ben ik in India meerdere malen alleen (ook 's avonds) op pad geweest en kwam ik niet altijd door even fijne wijken heen. Ach, ik wilde gewoon even naar een internetcafé wat mailtjes sturen, e.d. Nu hoor je steeds verhalen over verkrachtingen, maar op dat moment stond ik er écht niet bij stil dat het wel eens mis zou kunnen gaan. Daarnaast houd ik ook tijdens spannende situaties (zoals een aanslag in Egypte waar ik bij was) mijn hoofd vrij koel. Als ik er dan achteraf de nieuwsberichten van lees, breekt me postuum nog wel eens het zweet uit...! Soms denk ik ook wel eens dat het héél makkelijk is om overal bang voor te zijn en vervolgens je huis niet meer uit te komen, maar of dat nou een oplossing is?
Ik ben wel bang voor bepaalde dingen maar probeer deze angst wel te overwinnen. Zo heb ik nu luipaardgekkos en die eten insecten. Hoewel ik daar altijd bang voor was durf ik nu het bakje krekels al te openen en dit bakje open te houden terwijl er krekels uitspringen langs je handen en erop. Dit kon ik bijv 6 wk terug niet. Durfde ik bakje niet een aan te raken. Van spinnen en vliegen ben ik nog steeds bang. Zeg me niet waarom. Heb al een keer een vogelspin vast gehad maar ben daardoor niet minder bang geworden. Vind ze nu nog enger dan daarvoor. Ga het niet uit de weg en sla ze nu wel dood durf durf al iets meer. Jaar terug Had ik er een opgezogen en stofzuiger buiten gezet waardoor hij kapot ging. Sla ze nu gewoon kapot. Angst voor vliegen weet ik niet waar dat vandaan komt.
Nee, het enige waar ik "bang" voor ben is om mensen te verliezen waar ik van houd. Soms zou ik willen dat ik wat meer angst voor bepaalde dingen zou hebben.. Gewoon voor mijn eigen veiligheid..
Nee helemaal niet. Ben alleen wel eens bang dat ik m'n kinderen niet op kan zien groeien of om dierbaren te verliezen. Ik heb in het verleden k*nker gehad, dus ben soms wel bang dat ik het nog een keer zal krijgen.
Grote enge insecten inclusief spinnen brrrrrr Bang dat ik dood ga terwijl ik alleen met m'n zoontje thuis ben, meer dat soort angsten..
@ Linda86: ik begrijp dat je daar bang van wordt Heftig hoor! Ik ben niet snel bang, wel voorzichtig. Dat krijg je van werken in een gevangenis. Als ik toch bang ben kun je het (als het goed is) niet aan me zien.
Nee, maar kom me niet aan met spinnen, vooral die dikke harige zwarte die 15km per uur rennen brrrrrrr...
Kan bang worden als ik veel over de dood nadenk... vind ik toch zo´n wrange gedachte, dat alles maar gewoon doorgaat als ik er opeens niet meer ben... Bleeeeh.