Draagdoek gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladydi85, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hoi meiden,

Een tijdje geleden heb ik een tijdschrift (Kinderen of Ouders van Nu denk ik) gelezen en daar stond een artikel in over moeders die hun eigen bedrijf zijn begonnen. Eentje van hen had een draagdoek gemaakt en verkoopt ze via internet. Hij zag er onwijs mooi uit, maar ik ben vergeten de site op te schrijven. Via google kan ik 'm niet vinden (volgens mij is het geen draagdoek.nl).

Weet iemand het? Ik lees de tijdschriften van de bibliotheek, dus opzoeken gaat een beetje lastig :p

2. Volgens mij was het wel Kay van draagdoek.nl, ze verkoopt daar ook haar andere doek ByKay (standaard modellen)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb er nog eens in de aanbieding, als je intresse hebt mag je me pb-en. hij is aquablauw en is er een van draagdoek.nl

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Klinkt mij ook als de bykay doeken van draagdoek.nl. Staat op YouTube ook een filmpje.

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    bedoel je misschien deze? www.mistermirko.be

ze verkoopt nog meerdere dingen, maar is ook een moeder met eigen zaak, eigen draagdoeken en staat in verschillende bladen..

6. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Dat was Kay inderdaad van Bykay en dit is gewoon via draagdoek.nl
    Heb het even voor je nagekeken in mijn oude tijdschriften ;)

7. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Bedankt meiden!! Inderdaad, ByKay. Vandaar dat ik niet aan draagdoek.nl dacht, de naam was zó anders. Maar 't is dus opgelost :D

Deel Deze Pagina