hoi meiden, Ik heb misschien even een stomme vraag. Gisterenavond hebben mijn vriend en ik geklust. Sinds deze maand gebruik ik ovu testen van CB en vanmorgen had ik dus een joehoe. Maar kan ik nu in bad?? of zouden de zaadjes dan verloren gaan Ik heb wel eens gelezen dat het niet slim is om je daar te wassen na het klussen als je zwanger probeert te raken. Dus vandaar dat ik dan denk dat in bad gaan ook niet goed is. Maar misschien maak ik me wel druk om niks. Helaas zal het klussen vanavond er ook niet inzitten door omstandigheden dus hopelijk is morgen ook nog goed. Ik wil zo graag dat het deze maand lukt aangezien we al een hele tijd bezig zijn....
Mickey, stomme vragen bestaan niet. Ik weet ook dat er wordt gezegd niet in bad of zwemmen op het moment dat je vruchtbaar bent. Daar houd ik mij dan ook aan. Of het echt zo is of een fabeltje, dat weet ik niet. Ik neem dan liever het zekere voor het onzekere.
ik zou niet weten wat er kwaad kan met een bad nemen, tenzij je misschien bang bent dat echt direct na het klussen alles er weer uitzwenmt? maar dat lijkt me stug, en als je zegge om de dag klus, is er toch wel 1 zaadje dat doorzwemt van de 400.000? Ik zou me daar niet druk om maken. en ontspanning bevordert juist zwanger worden. Geniet ervan meid! 1 tip gebruik niet te heet water groet regenboogje
Als je een uurtje wacht kan het volgens mij echt geen kwaad meer hoor. Dan zijn de zaadjes al lang op hun plek! En ontspannen bevordert idd alleen maar! Badder ze!
@ Linda Daar ben ik het niet mee eens dat de zaadjes na 1 uurtje op zijn plek zijn, dat duurt echt langer. Bedacht me trouwens dat de gynaecologe tegen mij zei dat na de IUI ik niet die dag en volgende dag in bad moest gaan of gaan zwemmen. En bij IUI zijn de zaadjes al veel verder dan zeg maar op de 'normale manier'.