hallo, wie van jullie had voor een positieve test ook een paar dagen bruin en rose bloedverlies? Is het normaal of moet ik me zorgen maken. ik heb 3 dagen wat bruin en rose bloedverlies gehad en vandaag niks meer. vanmiddag getest en positief. maar maak me toch een beetje zorgen. ga iig morgen ochtend nog een keer testen en kijken of de test donkerder is.
Ik heb dit ook een keer gehad, maar liep bij mij uit op een vroege MK. Maar je leest op t forum ook vaak genoeg dat het goed is, dan is het late innestelingsbloeding Ik duim voor je meid en anders maandag de gyn of vk bellen
ik had het ook en bleek zwanger van een lege vruchtzak.... toch zou ik me er niet teveel zorgen over maken, je hoort echt heel erg vaak dat het een innestelingsbloeding is en de zwangerschap gewoon goed verloopt
is bij jullie het bloedverlies ook gestopt of ging het door? ik heb altijd voor mijn ongi 2 tot 3 dagen bruinverlies namelijk dan is mijn temp ook nog hoog en dan daalt mijn temp en wordt ik echt ongi. nu is mijn temp nog hoog. tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik met 8 weken dezelfde mate van bruinverlies gehad als dat ik nu heb.. o ik vind het zo spannend...
@jolan, heb je nog een testje gedaan meid, ik duim voor je dat hij donkerder is en dat je lekker zwanger bent meid. Bij mij bleef het bruinverlies en werd na 2 dagen veel en rood....vmk dus. bij jou was het gestopt toch? en is je temp nog steeds hoog?
ik heb dat ook gehad en toen had ik ook een lege vruchtzak dat was de eerste x was maar 1 dag beetje bruin met bloed en bij me vmk 3x bleef het aanhouden en werdt het erger maar bij me laatste zwangerschap wie wel goed is gegaan heb ik het ook iets gehad alleen bruinig
het bruinverlies is bij mij gestopt ja. ik heb vanmorgen getest en het 2de streepje was donkerder. mijn temp was gister om 8 uur 37.0 en vanmorgen om half 7 37,1. ben er alleen nog niet gerust op. zeker als ik jullie verhalen zo hoor.
Als hij donkerder word is t goed meid..!! En ik zeg toch echt zwanger duidelijke streep En t bruin verlies kan een innesteling zijn geweest Zolang je geen helder rood bloed verliest is het goed hoor..!!
maar bij een lege vruchtzak wordt je lijn ook donkerder omdatje dan voor je lichaam nog zwanger bent omdat niet alles eruit is, een vmk is het in iedergeval niet denk ik want dan had het door moeten bloeden en dan gaat je hormoon uit je lichaam. ik zou gewoon morgen even de verloskundigen bellen mischien dat ze je doorstuurd voor een echo, maar heel veel hebben dit gehad en zijn gewoon zwanger en alles gaat goed dus het is even spannend maar gewoon uitgaan van je gevoel meestal heeft je gevoel het goed!
ik heb trouwens bij me zwangerschap die goed is gegaan ook op het begin iets bruinig gehad maar dat was wel na de posi test en later had ik bloed echt met 12 weken en toen bleek ik blaasontsteking te hebben
Bij onze eerste had ik het een week voor de test ook, hier is een gezonde zwangerschap uit ontstaan en een kerngezonde zoon. Het gebeurd echt vaker ook in positieve zin! Succes!
Mijn test wordt nog steeds donkerder maar ik hen nu roze afscheiding dus ik ben bang dat het niet goed gaat komen.... nog maar even afwachten.
Jeetje meis wat een onzekerheid, kun je niet daar een gyn of vk of ha bellen, misschien mag je langskomen? Ik duim voor je meis en mijn kaarsje brandt nog steeds voor je hoor.
Wat lief dat je aan me denkt. Ik wacht het vandaag maar even af. Het is nog zo pril. Ik denk dat ze nu nog niks voor me kunnen doen. Op een echo valt ook nog niks te zien. Ben denk ik vandaag 4wk en 2 dagen.
mijn test van vandaag veel donkerder. ik ga vanmiddag de verloskundige even bellen. heb nog steeds een klein beetje bruine afscheiding.. ben nog steeds wel erg gespannen.. maar ik ga er nu van proberen te genieten. hoe moeilijk het ook is.
Nou die is toch echt dik posi hoor meid, maar ik begrijp ook je ongerustheid. Ik hoop dat je snel bij de vk terecht kan.
dat is dik vet positief. ik had ook een bloeding voor me nod en teste 6 dagen na die eerste bloeding ook postief, maar heb gister een test gedaan en die was weer heel vaag positief dus denk dat het bij mij mis is. dus ik zou zeggen gefeliciteerd.