Help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asieben, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asieben

asieben Lid

16 feb 2009
    11
    0
    0
    secretaresse
    eindhoven
    Ik gebruik sinds eind september clomid omdat ik cyclussen had van 47 dagen. Elke keer was ik nadat ik clomid gebruikte na 33 dagen ongesteld. Nu moest ik 9 januari ongesteld worden maar dit bleef uit, we hebben een test gedaan maar die was negatief. Op zondagavond tijdens het afvegen nadat ik na de wc was geweest zat er een lichte bloeddruppel op mijn wc papiertje, we dachten dat ik dus ongesteld zou gaan worden de volgende ochtend was ik nog steeds "schoon" nadat ik het ziekenhuis gebeld had moest ik daar om 13:00 uur komen. Na een inwendige echo gemaakt te hebben bleek het 'nog' geen zwangerschap te zijn. We zitten u dus af te wachten of ik nu wel of niet zwanger ben. Ik heb nog nooit een druppel bloed verloren en daarna 'schoon' gebleven kan iemand me helpen is mijn eisprong nu later geweest en kan dit druppel bloed de innesteling geweest zijn?

Ik moet er wel bij vertellen dat ik vanaf 1 december medicijnen slik voor mijn schildklier en dit dus van invloed kan hebben op mijn cyclus.....help

Angelique

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb zelf twee jaar lang Clomid gebruikt. Het kan zo zijn, dat het na een periode niet meer goed aanslaat en dat de dosis veranderd moet worden. Als je lichaam er eenmaal goed op reageert, hoeft dat niet zo te blijven helaas. Je eisprong kan deze keer later zijn geweest of je hebt misschien geen eisprong gehad. Ik hoop natuurlijk voor je, dat je zwanger bent.

3. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    een druppel bloed kan ook van innestelling zijn, dus als je deze week verder niet bloed en zaterdag weer een test wie weet!!

succes!
    regenboogje

Deel Deze Pagina