ik zit op de bank en ik tikte paar keer op mijn buik, krijg ik een keiharde schop echt ik schrok ervan, mijn hele buik ging op en neer. daarna drukte ik mijn buik aan de zijkan t in, voelde ik gewoon het hoofdje of het kontje bewegen, echt super gevoel! kan dit eigenlijk geen kwaad, de buik indrukken? ik voelde hem echt zo goed, wat geweldig wie heeft er nog meer zo n harde trapper?
Hier ook harde trappen. Ik druk niet vaak (hard) op mn buik. Soms lig ik in bed op mn zij en zit er wat in de weg. Knie,kont,voet dan duw ik zachtjes tot het terug getrokken word maar niet zomaar voor de lol. Vind het zo sneu dalijk ligt uk te slapen geef ik n harde por ahhhh,.....
Hier ook een harde trapper! Mijn buik gaat soms werkelijk alle kanten op haha. Vorige week hadden we de pretecho poging 1 en hij zat continu tegen dat echoding te schoppen Die man moest er heel erg om lachen. Ook reageert hij op ons als wij zachte duwtjes geven in mijn buik. Lijkt me niet dat het kwaad kan. Je kindje heeft nog best veel ruimte daar en ik neem aan dat je niet keihard loopt te drukken. Het zou hooguit kunnen zijn dat de kleine het irritant vindt, denk ik
Ik voel af en toe een voetje in mijn ribben..nou die druk ik dan echt ff weg af en toe hoor..pff doet gewoon pijn haha.. Maar een beetje porren kan geen kwaad..hooguit dat je hem/haar wakker port als ze ligt te slapen... Maar deed het wel vaker hoor af en toe porren..soort spelen...want iedere keer stompte/schopte ze dan terug hihi..
zo grappig hoe die kindjes al reageren op dingen. ik had een liedje opstaan met een piano toen hij erg druk was, meteen stil en af en toe beetje omdraaien, heerlijk vond hij het volgens mij!
gek om het te lezen haha ik voel nog eigenlijk bijna niks?? soms wat getril maar dat was het dan ook.. als ik de angelsound pak en luister schopt hij/zij ook de hele tijd tegen dat ding aan hahaha dus schoppen doet het wel gelukkig
@ babyhope, ging hier ineens heel snel met de schopjes. Binnen een week of 2 ging het van gekietel naar zachte schopjes en een week of 3 later zag je het al door mn buik heen
Hier ook een druktemakertje.. Voetje steekt vaak eruit en ruggetje duwt hij/zij ook tegen de zijkant..en mijn ribben zijn van binnenuit al bont en blauw..nog heel even geduld en dan kijken met wie we te maken hebben..
Ik zie nu ook sinds gisteren me buik ook bewegen als ik iets voel.. Zo leuk dat het steeds duidelijker wordt... Ben er nog niet echt achter of iets een hoofdje of kontje is... Komt later wel. Kindje is ieder geval druk genoeg.. Voel het de hele dag door.
Bij mij begint het schoppen nu echt zeer te doen, ben 26 weken zwanger en ons jochie is echt super druk. Of ik nou zelf druk ben of juist erg rustig, schoppen doet hij toch wel
Ja... dat komt natuurlijk daarna nog... Nu zitten we maar te wachten op steeds hardere schopjes en buiken die helemaal heen en weer gaan... Maar op een gegeven moment wordt het toch ook wel pijnlijk soms!
Ja geweldig he. Altijd als ik iets voel en ik lig doe ik snel mijn shirt om hoog om te gluren. Heb er straks zelfs een filmpje van kunnen maken! Enige wat ik niet voel is hoe uk ligt, zou zo graag weten waar het hoofdje en waar de voetjes liggen!
Even geduld, dat komt vanzelf Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik op het einde heel duidelijk aan welke kant het ruggetje lag, omdat die kant veel dikker was. En ik heb zelfs een keer een voetje door mijn buik heen in mijn hand gehad! Geniet ervan!
En ook hier een kleine druktemaker..... tot het pijnlijke toe!!! Mijn buik lijkt soms wel bezeten.... zo beweegt alles dan!!! Hierdoor soms wel erg last van mijn ribben.... daar ligt ie lekker in te drukken!!!