het inbrengen van zo'n softcup is erg makkelijk, hij is flexibel he, dus sluit echt af en als je h toch scheef zou hebben zitten ofzo voelt dat niet lekker dus dan weet je het wel. staat ook heel duidelij kbij aangegeven hoe het moet en ik vind het in ieder geval erg simpel.
Lees hier mee met dit topic en weer iets geleerd ...dat van die tampons en zwemmen dat wist ik natuurlijk wel, ben ook al op leeftijd haha maar van softcup had ik echt nog nooit gehoord..heb even op hun site gekeken en erg handig lijkt me. Weer iets geleerd...dank jullie wel dames.
softcup..nooit van gehoord en dat de ongi stopt als je gaat zwemmen wist ik ook niet. handig zo'n forum haha
Hahah handig zo heeft iedereen weer wat geleerd @TS Ik zwem ook gewoon als ik ongi ben, en ik gebruik altijd mini's en lek ook niet door Dus dat komt helemaal goed denk ik zo! Dat van die softcup ga ik over 9maanden maar eens proberen denk ik
Even een klein beetje offtopic; Mijn touwtje is voor 2 weken geleden voor het eerst gewoon kats "afgeknapt".. Hij zat niet goed in de tampon verwerkt dat stomme touwtje en toen ik hem dus eruit wou halen, en alleen het touwtje vast pakte trok ik hem zo heel easy uit de tampon. Shit dacht ik toen, wat nu! Was er altijd al bang voor dat me het ooit zou over komen. Maar met pijn en moeite heb ik hem er toch uit gekregen hahaha.. Hier zwem ik ook altijd met tampon in hoor als ik ongi ben. Nergens last van. Idd alleen ff zorgen dat het touwtje ook in je broekje zit hihihi.
hahahahhaa echt leuk dat er mensen weer leren hihi ik ook weer fijn!!! nou ik prop de touwtjes ook altijd tussen mn doos hahaha dus hopen dat t morgen ook werkt jullie horen t morgen avond wel bedanktttttt
Daar ben ik ook altijd een beetje bang voor!! Ik gebruik ze alleen 's nachts, en idd tijdens zwemmen.
@Shantii Ik geef altijd een flinke ruk aan het touwtje en draai het rond zodat de onderkant wat verbreed wordt voordat ik de tampon inbreng. Dan weet je zeker dat het touwtje goed vastzit en door het breder maken werkt het nog meer als een plug zodat hij minder snel doorlekt.
ik gebruikte het ook altijd als ik ging zwemmen kan makkelijk gelukkig hi hi dus ik wens je morgen een super fijne dag
officeel hoor je ook eerst aan het touwtje te trekken voordat je hem inbrengt.. haha Ja je moet toch wat lezen als er geen nieuwe boekjes zijn en je gaat voor de grote boodschap, dus dan maar de gebruiksaanwijzing van tampons..hihi