stomme vraag maar kan je zwemmen met tampons als je ongie bent????

Discussie in 'De lounge' gestart door angiebaby, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik ga ook altijd gewoon zwemmen als ik ongi ben! Lang leve de tampons!

Ik doe het touwtje gewoon altijd naar achteren leggen zeg maar. Haha, dan zit ie altijd wel goed vast. Niet te strak trekken, dat voelt toch beduidend minder prettig, hihi.

2. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hihihi ik had ook eerst moeten trekken er aan. Domme ik! Maar goed, dacht over komt mij niet want gebruik al sinds mijn eerste ongi tampons.

Ik kan jullie wel vertellen dat veel mensen dan de tip geven om met een pincet te gaan knutselen om hem er uit te krijgen. Nooit doen! Heb ik ook gedaan maar dat deed pas echt goed pijn!!! Dokter was al gebeld, die vrouw zei al, kom anders maar dan haal ik hem er wel uit. Maar kreeg het gelukkig zelf voor elkaar hahahaha.

3. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

de enige die het niet merkt ben jijzelf... ik heb het een keer gehad en toen hupste ik snel het bubbelbad in en deed ik net alsof ik naar mn dochter keek en heb k hem snel weer in mn broekje gefrummeld :D:p

Als ik nu ga dan doe ik het touwtje er ook in alleen niet te ver want moet er nog wel bijkunnen natuurlijk!! Dat helpt! geen loshangende touwtjes! (nu alleen nog een meid die constant naar beneden kijkt om even te checken:D)

4. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb het een keer geprobeerd, maar toen zoog hij zich vol met water en zonk ik :(

(jaja grapje, kan heel goed :p )

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

waarom maken we er een niet een mode hype van>?!?!?!??! soort bedeltjes die je aan je touwtje kunt hangen, voor geval die eruit tussen uit floept.... loop je er toch nog een beetje jofel bij op het strand of zwembad .....

pimp your OB whahaha :D:D:D

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hahahhahaha ja sorry wist niet anders hoe ik t moest zeggen:D;)

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

whahhhaahahahahahahahhahahahahahhahahahha geweldig!!!

8. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha dan wil ik een glitter touwtje8):p!

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou meiden ik heb echt een heeeeerlijke dag gehad ik keek wel steeds naar beneden en vroeg steeds aan mn moeder je ziet toch niks he???hihihi
    maar helemaal goed gegaan een pak van mn hart bedankt voor alle lol hahahaha

Deel Deze Pagina