Bruin/Bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kaaat, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hallo,

Ik weet dat jullie er ook geen uitsluitsel over kunnen geven, maar toch mijn vraag.

Ik heb 11 dagen geleden een tp gehad na ICSI. Nu test ik al 3 dagen positief en deze worden ook steeds duidelijker! Erg blij dus, morgen heb ik een bloedtest in het ziekenhuis.
    Maar nu heb ik sinds vanochtend wat bruin en licht roze verlies. Als ik veeg, niets in de pot en in em inlegkruisje steeds een beetje.. Ik weet dat het niets hoeft te beteken en dat het van alles kan betekenen.. Ik heb totaal geen pijn of kramp..

Ik heb al eerder een VMK gehad bij me eerste tp na ICSI.. Hierbij had ik toen ook al een weekje wat krampen en voelde me liesen heel erg (wat nu totaal niet het geval is en van me liesen heb ik altijd heel veel last als ik ongesteld moet worden)..

Eigenlijk is mij vraag, wat zijn de kansen dat het goed gaat en wat kan het bruin/roze verlies allemaal zijn?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

wat spannend voor je zeg. De positieve testen zijn heel hoopgevend. Zoals je zelf al zegt, roze verlies en bruin verlies horen erbij en hoeven helemaal niet te duiden op een miskraam. Ik kan geen percentages geven maar je hebt een goede kans dat het allemaal goed blijft gaan.

Mirjam

Deel Deze Pagina