Mijn kleintje van 4 maanden is een lekker stevig ventje.. Maar met dit warme weer zijn zijn plooitjes erg nat.. Het is niet extreem rood, maar het lijkt me niet lekker zitten. Wat kan ik er het beste tegen doen?
Een beetje talkpoeder helpt misschien? Wel zorgen dat het bij het opbrengen niet verstuift in zijn gezichtje.
Hier ook! En de kleine is al een jaar. Maar hij kwijlt veel. Regelmatig droogdeppen met een hydrofiel washandje en ik smeer sudo als het erg rood is. Hij heeft er gelukkig geen last van.
Het gaat toch niet om wegvegen met een papiertje? Met een hydrofiele doek dep je en als het toch geïrriteerd raakt dan smeer je bepanthen.
Heeft mijn zoontje soms op zn kin vh kwijlen. Calendula speciaal voor babys/kinderen doet hier wonderen
Heeft mijn zoontje ook. Bij hem helpt het om het een paar keer - maar niet te vaak - per dag schoon te maken met een goed uitgewrongen washand zodat er geen etensresten gaan zitten broeien. Verder 1x per dag dun laagje sudocreme. Niet te dik smeren, anders gaat dat weer broeien!
Ik smeerde altijd wat wecesin poeder in de plooitjes om smetten te voorkomen. Gewoon talkpoeder werkt ook denk ik. Ik draaide wat van haar weg, poederde het op mijn vinger en bracht het dan aan om inademen te voorkomen.
Sudocreme helpt hier! Wel eerst even schoonmaken! Het kan ook spuug zijn en dat zuur helpt ook niet mee!