Stomme vraag misschien

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by BAS1759, Aug 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hoi verloskundige,

We zitten nu weer in ronde 1 na de laatste x bbz gehad te hebben, moesten we 3 maanden wachten met zwanger worden ivm medicatie die ik voor de bbz weg te krijgen heb gehad.
    Nu hebben we afgelopen maand weer geklust en zit nu op 10 dagen na ei. Vandaag nega test. Maar mijn borst lekte gister spontaan, zonder er in te knijpen ofzo.
    Mijn zoontje is inmiddels bijna 15 maanden en heb hem tot 9 maanden bv gegeven en toen moest ik dus stoppen vanwege nieuwe zwangerschap daarmee en altijd eigenlijk nog wat vocht verloren uit borsten alleen de laatste maand dacht ik dat het gestopt was. Maar dus gister was het weer. Kan dit een voorteken van een nieuwe zwangerschap zijn of beeld ik me dat in. Wil ik te graag? Ik had immers wel een nega test.
    Alvast bedankt.

xxx joyce

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

was het al je nod dan of heb je te vroeg getest? Het gebeurt wel vaker dat je borsten nog lekken. Dat is niet per se een zwangerschapsteken, daar heb je echt een positieve test voor nodig.

Mirjam

Share This Page