Het ligt er volgens mij ook aan waar je woont, mijn nichtje woont in een dorp in Noord-Holland en heeft absoluut geen probleem met haar brede dubbele wagen, ik denk dat dat hier wat lastiger is (niet dat Roosendaal nou een supergrote stad is, maar een stuk groter dan het dorp waar zij woont )
ik ram met mn wagen alle winkels binnen hoor heb nog nergens buiten gestaan...hij is ok niet zo breed 78 cm ofzo dus dat valt reuze mee....
juist makkelijk vond ik dat altijd, de wagen propte ik vol boodschappen, in het mandje onder , in de kap(kan heel goed 2 broden in, op de voetenplank, zo'n grote kan melk, of 2 pakken, past prima, haha! En volgens mij als je een brede wagen hebt, kunnen ze toch dat hekje waar je doorheen moet opendoen? groetjes en ga lekker boodschappen doen! Groetjes Kikker
Mag dus wel idd. Ik zie hier ook wel eens moeders die de kinderwagen tegelijk als boodschappenkarretje gebruiken.
Ik struikel er alijd over in de supermakrkt. kom altijd ouders tegen die voorrang nemen eisen door gewoon keihard op je af te stormen met de kinderwagen als schild. Of lekker tegen je hielen aan raggen wanneer ze achter je in de rij staan..... Wacht maar tot ik achter een kinderwagen loop, gniffel, gniffel . Nee hoor, tuurlijk mag je met een kinderwagen de supermarkt in. denk er alleen even aan dat ze wel kunnen verlangen dat je een winkelmandje gebruikt, en niet het onderstuk van je wagen. En mocht je dat wel doen, dat je bij afrekenen wel echt alles op de band zet. Ik heb al gezien dat moeders dat vergeten, en het staat zo beschamend als de beveiliging erover moet beginnen.
En je zult je een beetje in moeten houden qua hoeveelheid boodschappen. Dus maar 1 fles wijn, 1 pak toastjes en ook maar 1 zak chips, haha... Goed voor de portemonnee en goed voor de lijn dus, shoppen met een kinderwagen...
Nou zou de wagen niet buiten laten staan, grote kans dat die dan weg is als je uit de winkel komt Ik zette altijd een mandje op de wagenbak, leunde op de bak dus kleinte had er geen last van
Hihi, doet me denken aan een vakantiebaantje wat ik heb gehad... Er kwam een vrouw met kinderwagen in de winkel en zo op het oog had ze maar weinig boodschappen. Zeg maar een paar zakken chips en een pak koeken. Het viel alleen wel op dat de wagen behoorlijk moeilijk door de bocht heen te sturen was, en dat was dan ook de reden dat de bedrijfsleider een kijkje in de wagen nam. In de wagen lag een superschattig kindje hem aan te lachen, met een labeltje van sinaasappels in de hand... Dan toch maar zo brutaal om het dekentje opzij te schuiven, en de buit? -net sinaasappels - 3 pakken koffie - 2 kilostukken kaas - 6 pakjes sigaretten - chocola - 2 flesjes bier Ja, toch handig zo'n kinderwagen Ik probeer er zelf heel goed op te letten dat ik echt alles heb afgerekend wat in/onder de wagen ligt Groet van Kiki
O wat erg, er is bij mij een keertje een pakje kokosbrood blijven liggen onderin de wagen onder een paraplu. Met rode wangetjes ben ik terug gegaan hoor. Schaamde me helemaal dood... Maar ja, straks komen ze erachter en krijg ik een C1000 verbod en moet ik een heel stuk omfietsen/lopen voor een andere supermarkt! Haha...
Hihi,heb maandag heerlijk boodschappies gedaan hoor meiden!En ja,nu zag ik vele andere vrouwen met een kinderwagen rondlopen.Raar is dat hè,dat je daar dan ineens over gaat twijfelen...
Wij halen eens per week boodschappen en dan vind ik het zo'n gedoe met je kinderwagen (er passen niet zoveel boodschappen in). Ik doe ons kleintje dan altijd in de draagdoek. Heeeeel makkelijk.