Vraagje: Mag je zelfbruiningscreme gebruiken als je zwanger bent? Ik weet dat je niet mag zonnebanken en daarom deze vraag. Ik heb via de zoekfunctie op zelfbruiningscreme gezocht maar kon niets vinden dus daarom even een nieuwe topic. Alvast bedankt voor de antwoorden!
Hoi hoi, Ik denk dat zelfbruiningscreme niet veel kwaad kan hoor. Je kan het beste niet onder de zonnebank gaan als je zwanger bent, omdat dat te warm kan worden en een té hoge lichaamstemp. is niet goed voor de baby/zwangere vrouw. Zo is het ook niet goed om in de sauna te gaan wanneer je zwanger bent. Ik weet het niet heel zeker wat ik nu schrijf hoor, verbeter me maar wanneer ik het fout heb. Groetjes Taby.
Ik gebruik nu die bronzing creme van garnier Ruikt heel lekker en hydrateert en geeft na een paar dagen een licht gebronzd kleurtje, zo ziet je huid er steeds gezond uit, maar niet zo nep bruin zoals in een zelfbruiner
Hoi hoi, ik heb het ook gewoon gebruikt voor mijn gezicht en mijn zwangerschap en had het gevraagd en ik mocht het gewoon gebruiken X Bride trotse mama van een mooi meisje
als je altijd al onder de zonnebank ging (kuurtje o.i.d.) mag je dat nu ook gewoon blijven doen hoor, reden waarom sommige niet onder de zonnebank gaan is het risico op een zwangerschapsmasker.... zelfde met sauna ben je gewend om naar de sauna te gaan mag je 'gewoon" naar de sauna blijven gaat...maar met alles geld zowel voor de zonnebank als sauna alswel andere dingen, met mate natuurlijk... nadeel van die zelfbruinendecreme - doekjes - spray is dat het vaak niet gelijkmatig is waardoor je lelijke vlekjes ziet... als je ze toch wilt gebruiken zou ik wel de wat duurdere spray kopen...die "nevelt" zeg maar en daarmee krijg je het beste resultaat... gr.smoekie
Tuurlijk mag dat! Volgens mij is de zonnebank alleen niet zo goed (maar ook als je niet zwanger bent is dat slecht voor je, veroudering huid) groetjes, ginger1