moe, moe, moe

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kissie, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hallo allemaal, rond 11 april was mijn vruchtbare periode. Toen hebben we hier goed gebruik van gemaakt :) , nu ben ik echt extreem moe en heb de hele tijd een trillend rechteroog, zo'n zenuwtrekje zeg maar. En ik heb de hele tijd mijn darmen van slag? Zou het nu al raak kunnen zijn, iemand die deze symptomen herkent?

2. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Herken het wel maar ben volgens mij nog niet zwanger :( Ik ben ook echt gesloopt...volgens mij komt het hier door het werk maar hoop natuurlijk dat het iets anders is ;)

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik heb dat ook en ben ook al vreselijk misselijk, lijkt wel of ik 8 rondjes door de achtbaan ben geweest en idd een heel raar gevoel in mijn buik :(

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Veel poepen? haha, kan best dat ik een griepje heb hoor... maar je weet maar nooit, bij Esmee was ik ook in 1 x zwanger, maar dat zegt niets natuurlijk...

5. Hope79

Hope79 Nieuw lid

30 jan 2008
    4
    0
    0
    Hee Kissie.
    Nou dit ga je niet geloven (maar dat had ik ook toen ik je stukje las).
    Ik had ook rond de tiende mijn eisprong (ga ik vanuit) en ook moe moe moe en echt bizar óók al een week ofzo zo´n trillend rechter ooglid. Mijn dochter was ook in de eerste keer raak (ze is wel inmiddels 7). Alleen dan niets met mn darmen. En nu..... Volgende week vrijdag NOD. En jij?
    Groetjes Hope79

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ben wel moe maar dat komt doordat het gister de 6 e dag was dat het wekkertje 4 uur afliep :)

7. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ha Hope 79, wat lachen zeg haha. Ik heb ook rond die tijd mijn NOD, ben niet altijd op precies dezelfde dag ongesteld, dus ga eind april maar eens testen. Wat toevallig, meer mensen met een trillend ooglid? haha. Hou je me op de hoogte? ;)

Deel Deze Pagina