Hoi meiden, Heeft iemand van hier wel eens bij teleteam roosendaal gewerkt of werk je er nog? Er schijnen veel moeders te werken dus ik dacht, misschien iemand van zp Hoe bevalt/beviel het? Ik ga er dinsdag starten met een training, ik heb nu een tijd bij mn man gewerkt maar ik vind dat helemaal niks, zo samen steeds, en hij is mijn baas op het werk, dat bevalt me ook niet Dus vandaar dat ik hier ga beginnen, hopelijk is het net zo'n gezellig callcenter als waar ik eerder zat
mijn moeder heeft er gewerkt en die vond het er erg leuk. voor mijzelf lijkt het me niks. je hoop dat je het er naar je zin zult hebben. veel succes alvast
Dankjewel Tis nu wel fijn dat ze me nog even willen hebben voor mn verlof, want ik ben het zooooo zat bij ons bedrijf. Ik heb echt even wat voor mezelf nodig, heb nu ook steeds het idee dat mijn man en ik elkaar weinig te vertellen hebben.
Heb er wel leuke verhalen over gehoord maar ook wat minder leuke. Maar heeft niet iedere baan zijn leuke en minder leuke punten? Gewoon doen, is het niks zoek je weer wat anders I know, makkelijker gezegd dat gedaan in deze tijden...
Dat is waar Ik hoop dat er leuke mensen werken, het werk zelf maakt me niet veel uit. Maar wat zijn de slechte verhalen die je hebt gehoord?
Mijn vorige werkgever was een opdrachtgever. Heb met veel dames samengewerkt. Er werden nl ook dames ingehuurd als ons bedrijf een personeelstekort had. Ik kreeg van deze meiden toch vaak minder leuke verhalen te horen. Inderdaad over leidinggevende, dat er weinig begrip was en er een hoge werk/prestatiedruk was. Een aantal dames zijn destijds bij mijn werkgever komen werken. Maar goed ik spreek over enkele jaren geleden.
Ja dat klopt wel, is meestal bij call centers. Maar geen hele schokkende dingen dus Tis voor mij eerst even tot mn verlof, dus 3 maandjes, en dan daarna zie ik wel, ligt eraan of ik dan alleen weekenden en avonden kan werken.
Gewoon zelf gaan ervaren Foxter, je eigen beleving kan heel anders zijn dan die van een ander. Veel succes en plezier. en super dat je tot je verlof aan de slag kan (wil). (off-topic: zie dat je echt een onzekere tijd achter de rug hebt. Gelukkig is alles goed!)
eigenlijk niks specifieks, maar gewoon dat ze er werken. Ik werk op een kdv in roosendaal. Zolang mensen er nog werken zal het wel gaan toch???
Dankjewel Ja ik ben al blij dat ze het geen probleem vonden dat ik zwanger ben Ik moet het inderdaad zelf ervaren. Als het niks is kan ik zo weer terug bij mn man, dus wat dat betreft sta ik er wel relaxed in. Als er maar wat leuke meiden werken is het al snel goed bij mij :O)