Stomme vraag over kwaliteit zaad..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beeps, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Logisch ook eigenlijk whahahahaha........voel me weer helemaal bijgespijkerd hier.....handig onderwerp TS!!

2. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    haha, ja zo leren we nog eens wat !

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Voel me ook heel slim momenteel........moet zo naar HA over mijn opeens wisselende cyclus.......zal ik eens even geleerd overkomen hahahahahaa

4. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    @beeps, nee verder geen onderzoeken nog gepland. De HA gaf dit aan en ziekenhuis spreekt dit tegen. Vl heeft nu sinds maandag niet gerookt. Drinkt nu ook niet want dat maakt het zwaar..... Vl is nu op vrijdagavond het huishouden aan het doen 😄. Vreemde gewaarwording haha

5. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @sanyi

haha hij is helemaal van slag zo zonder zijn nicotine.. afleiding is ook het beste!!

en ik zie dat ie volgens je banner zo na het huishouden nog wat anders te klussen heeft !! haha

6. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik denk dat ik mijn ei al gehad heb. Maandag posi ovu, dinsdag nog net posi dus denk dat ik mijn ei woensdag of donderdag heb gehad. Za,ma,di,wo geklust. Probeerde het net, maar daar had ie geen zin meer in. Hij had zeker hoofdpijn :).
    Ik denk dat ik wel aardig bezig ben geweest.

7. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    zo, dat is hard werken geweest hihi..

spannend!! jullie hebben in ieder geval weer goed jullie best gedaan. Ik zou willen dat ik zoveel kans had als mijn ei volgend weekend springt.. baal echt dat ie zoveel weg is volgende week maar ja niets aan te doen!

Ik ben benieuwd of het raak is bij jullie!!!

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Dat is inderdaad heel vervelend als Vl veel weg is. Ondanks dat we zoveel geklust hebben denk ik toch weer dat we vrijdag ook maar aan de klus hadden gemoeten voor de zekerheid.
    Maar ja hebt alleen maar 1x nodig alleen wanneer is de grote vraag.
    Als het deze ronde niet raak is zit ik met een lastige situatie. Precies in mijn vruchtbare week gaan we op bezoek bij mijn schoonouders die tijdelijk in Italië wonen, maar ik begreep dat er maar 1 slaapkamer is......

9. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Mijn vriend drink regelmatig een biertje we zijn nu al 10 mnd bezig loop nu onder cobtrole bij de gyn maar zijn zaad was goed dus licht niet echt aan de drank worde idd veel kindere verwek door dronke mense is denk gewoon een fabeltje

10. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @ sanyi, nou extra hopen dat het raak is deze keer!! en anders vind je volgende maand heus wel even de mogelijkheid.. maar makkelijk is anders natuurlijk.. wellicht is het even weg zijn juist wel positief, ik raakte ook zwanger vorige keer tijdens een weekendje wintersport.. even een andere setting, gedachten eigenlijk ergens anders.. dus is geen verloren maand mocht volgende maand onverhoopt nodig zijn!

Deel Deze Pagina