wachtbankje.......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door michelle1990, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle1990

michelle1990 Actief lid

1 okt 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik moet gewoon even me verhaal kwijt, want ik pieker erop los.
    Ik heb een geweldige zoon van 20 maanden en ik heb in september me spiraal laten verwijderen want we willen voor een 2e kindje gaan. Erg spannend aangezien onze zoon een aangeboren hart afwijking heeft en de kans bestaat dat de volgende het ook heeft.

Ik heb 10 sep me spiraal verwijderd en daar ook een bloeding vam gehad. Daarna 5 okt ongesteld geworden en 4 nov weer ongesteld al was dat maar 2 dagen en niet heftig.

Nu heb ik sinds een week erge pijn in me borsten(had ik ook bij de 1e) ben met de dag meer misselijk aan het worden en sinds 2 dagen veel honger.
    Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?
    Als ik het op internet bereken kan ik pas rond 2 dec testen en voor mij duurt dat nog zolang, het liefst zou ik morgen en test kopen maar ik ben bang dat dat nog te vroeg is.
    Wie heeft er eigenlijk 1 week voor nod toch positief getest? Of hoeveel dagen voor nod?

Sorry voor het lange verhaal en bedank voor wie de moeite heeft gedaan om het te lezen!!!

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik had bij mijn zwangerschap al deze klachten al een week voor nod.
    Maar het kan ook zijn dat je van alles gaat voelen omdat je graag zwanger wil worden. Het lichaam houdt ons dan soms voor de gek.
    Ik zou op nod pas testen omdat de helft van de zwangerschappen voor nod al worden afgebroken en dat alleen maar een flinke teleurstelling oplevert als je voor nod al positief test en toch gewoon ongesteld wordt.

Deel Deze Pagina