Hoi allemaal, Morgen heb ik een soort verlate 'babyshower'. We komen met drie baby's. De ene moeder neemt taart mee, de andere soesjes met muisjes. Nu zou ik het drinken meenemen, maar dit blijkt niet nodig te zijn. Toch zou ik graag iets meenemen. Wie heeft er ideeën? Het gaat dus niet om iets voor bij de koffie maar een hartig hapje ofzo. (het moet niet te ingewikkeld zijn en makkelijk om mee te nemen) Het is voor ongeveer 20 personen.
hapjes in bladerdeeg doen het hier altijd goed. Simpel met een wostje, of iets luxer mt zalm of geitenkaas. Wraps met roomkaas en zalm of komkommer zijn ook altijd een succes. Bedoel je zoiets?
Iedereen bedankt voor de ideeën. Het is geworden: Twee verschillende wraphapjes (eentje kip, eentje zalm). Viel erg goed in de smaak. Alles ging op.
Wrap, laagje citroenpeste, carpaccio, kaas, pijnboompitjes, veldsla, oprollen en klaar. Wrap, laagje kruidenkaas, zalm, veldsla, dichtrollen en klaar. komkommer in de lengte doormidden snijden, zaadjes en sap eruit halen, geultje vulllen met kruidenkaas, in stukjes snijden, zongedroogde tomaatje erop en klaar. edit: ben lekker wakker zie ik naja ideetje voor volgende keer dan maar
Ik lees ook even mee; ik heb volgende week een high tea met tien mama's en elf baby's waarbij iedereen wat lekkers meeneemt. Uiteraard zijn de helehelehelehele lekkere zoete dingen die ik zou kunnen maken bezet en mag ik voor hartig gaan - waarbij de makkelijke hartige hapjes natuurlijk alweer zijn bezet omdat ik mijn ideeën nog aan het opdoen ben en zeg 'weetiknogniet'. Maar ik wil natuurlijk wel iets cools maken Ideeën zijn nog steeds welkom (topickaap!!!!!)
wraps gehaktballetjes olijven mini hamburgertjes mozzarella, basilicum, tomaat op een stokje ham rolletjes gevuld met roomkaas gemengd met ui en bieslook