Wat zijn de tussendoortjes die jullie geven met 9 maanden en vanaf welke maand mag je ontbijtkoek en rozijntjes gaan geven?
Volgens mij kreeg ze hier zo tegen 11 maanden af en toe rozijntjes. Krijgt ze hier nog steeds af en toe of soms gewoon even een paar. Ze vindt ze heerlijk! Ontbijtkoek krijgt ze soms bij de oppas of mijn ouders, ook sinds een paar weken. Geef ik expres thuis niet zodat het wat bijzonder blijft en vindt toegevoegde suikers nog niet zo nodig.
Ik geef op het moment soepstengel, volkoren cracotte, fruit (banaan, appel, peer, druiven, kiwi, sinaasappel, mandarijn) en zo één keer in de week een babykoekje of lange vinger voor de afwisseling. Heb ook weleens een stukje eierkoek gegeven. Rijstwafeltje hoeft ze niet dus probeer ik over een tijdje nog wel een keer. Rozijnen wacht ik nog even mee omdat ze waarschijnlijk toch in het geheel weer in de luier belanden, net als doperwtjes en mais, haha.
Hier krijgt ze nu rijstwafels, cracottes, soepstengels, gedroogde abrikoos, rozijntjes, of nog lekker wat extra fruit. Vind ik voor nu wel genoeg afwisseling.