Vrouwen met PCOS

Discussion in 'Zwanger worden' started by iez, Jul 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Hallo dames. Dit is een plek voor dames die PCOS hebben (en de daarbij behorende symptomen zoals overgewicht, overbeharing etc. etc.). Ook vrouwen zonder symptomen zijn welkom, maar wellicht voelen jullie je meer thuis bij de topic voor vrouwen met PCOS zonder symptomen.

Hier kunnen we met elkaar meeleven, ervaringen delen van o.a. een MMM traject etc.

2. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    #2 iez, Jul 24, 2014
    Last edited: Jul 24, 2014
    Ik zal eerst mezelf voorstellen:

Ik ben 33 jaar oud. Ben 1x zwanger geweest in de afgelopen 7 jaar dat mijn man en ik proberen zwanger te raken. Helaas is mijn baby met 24,5 wkn geboren en 4 dagen later overleden. Nu zitten we in het zkh-traject en proberen we voor een weer voor een baby te gaan. Ik zit nu in ronde 2 met clomid 50mg. Gisteren had ik een echo op CD10 en ik had een bms van 6,5 en 1eitje van 10mm.

Ik zie ernaar uit om samen met jullie onze reis opzoek naar een baby te delen.

Oh ja, ik heb dus PCOS en ik heb overgewicht (ik probeer nu af te vallen bmi van 27,6) en overbeharing (waar ik laser voor gebruik).

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Volgens mij kan je beter bij de mmm topics kijken daar zijn al topics voor pcos, succes!!! En daar tref je denk ik meer mensen aan met pcos dan hier

4. iez

iez VIP lid

Dec 4, 2013
    5,215
    1,041
    113
    Oh dank je wel! Ik wist niet dat daar al pcos-groepen waren. Ik zal me daar aanmelden en de moderator vragen deze op te heffen.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Share This Page