ik zeg toch niet dat ze niet volwassen genoeg is? zeg alleen dat ik het een hele beslissing vind die je niet moet onderschatten. en fairy tale,wie zegt dat ze een slechte relatie heeft gehad?
dat ze op haar tenen moest lopen las ik,maar vind het vreemd dat ze eerst een kindje van hem wilde,vind dat toch raar als het niet zo'n goede relatie was....
Ik heb in het begin niet in de gaten gehad dat deze relatie verkeerd was. en mijn kinderwens heb ik al vanaf mijn 17e dus die wens had ik ook toen ik in die relatie zat, vandaar dat ik toen ook zwanger wilde worden. in de laatste 2 maandeen van mijn relatie ben ik over Bam moeder gaan denken. ik had toen ook in de gaten dat mijn relatie niet juist was maar als ik zou gaan toen zou ik op straat komen te staan, dus de relatie beindigen zag ik tegen op. maar nu is het over en ik merk dat er een hele last van mijn schouders af gevallen is. XXX Gusam
gusam,tis niet zo dat ik je t niet gun hoor,maar je bent nog zo jong, zou je niet liever een kindje krijgen samen met een leuke vent?
Maar die leuke vent kan toch ook komen nadat haar kindje geboren is?Blijkbaar is haar prioriteit nu een kindje krijgen. Lijkt me ook nix als je geforceerd op zoek gaat naar een "leuke geschikte vent" zodat je daar kinderen mee gaat krijgen. Gusam, ik wens je heeeeel veel succes! Liefs Jessy
hoi hoi hoeveel vrouwen wachten wel niet op die ware jacob en kunnen dan vervolgens geen kinderen meer krijgen helemaal als je een bar slechte relatie achter de rug heb zou ik dit een ideale keuze vinden en helemaal omdat je jong bent je staat er straks tenslotte toch alleen voor en daar heb je al je energie voor nodig ik vind het heel dapper en gun je het van harte groetjes nathalie
even terug naar de beginvraag: je kunt niet uitgaan van zwangerschap als je een positieve ovulatietest hebt. Een ovulatietest meet LH, een zwangerschapstest meet HCG. Als je zwanger bent zou je positief moeten testen op beide tests (zowel LH als HCG moeten aanwezig zijn bij zwangerschap. Overigens: als je zwanger bent hoef je geen ov.test te doen, maar het is wel 100% zeker dat je dan ook LH in je lichaam hebt). dus als je zwanger bent krijg je ook een positieve ovulatietest. Maar het werkt niet andersom: als je een positieve ov.test hebt, betekent dat niet dat je zwanger bent. Het kan wel, maar het hoeft niet. Kortom, dat weet je pas als je een positieve zw.test hebt. lang verhaal, maar hoop dat het duidelijk is Succes! Amber
ik zeg toch niet dat ze geforceerd op zoek moet gaan? maar laat maar zitten,ik word niet goed begrepen heb ik wel in de gaten
Ik begrijp je heel goed hoor, bedoelde t ook niet aanvallend naar jou toe of zo Ik zeg alleen dat een kindje krijgen blijkbaar nu haar prioriteit is en daardoor zou op zoek gaan naar een leuke vent misschien wat geforceerd kunnen zijn. Ik snap jouw punt wel..alleen denk ik dat iedereen wel capabel is om zn eigen keuzes te maken en ga er dus ook vanuit dat ze goed nagedacht heeft over de voor en de nadelen.. Verder denk ik dat de hormoontjes er voor zorgen dat er soms wat miscommunicaties ontstaan want dit was dus niet persoonlijk naar jou toe bedoeld Liefs Jessy
oke is goed,ik begrijp t. het enige waar ik mee"zat" is het feit dat ze nog zo jong is,kan me er niks bij voorstellen dat iemand het vrijwillig alleen zou willen doen.dus daar komt me reactie vandaan,maar ik gun het haar wel. hoop dat ze de goede beslissing maakt,wens haar veel geluk
allemaal bedankt, ik hoop dat al jullie succes wensen mee helpt bij het zwanger worden hihi. XXX Gusam