positief getest

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlademira, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

Iedereen in mijn familie denkt dat ik al 11 weken zwanger ben maar ik teste pas 4 okt positief daarvoor steeds niet heb meerdere testen gedaan weten jullie meer pleas reactie :(:

2. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    :(: :(: :(:
    Begrijp echt niets van je vraag, sorry....

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    snap het niet zo goed.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Sorry, maar heb geen idee waar je het over hebt.

5. vlademira

nou ik heb de eerste test gedaan op 23 sept toen negatief daarna nog 8 testen gedaan allemaal negatief de test die ik 4 okt deed was pas positief en mijn familie zegt dat ik 11 weken zwanger ben dat ze dat zien maar is dit wel mogelijk als ik pas 4 okt positief teste

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    volgens mij bedoeld ze hoelang ze zwanger is als ze 4 okt positief teste.... Tja wanneer was je laatste ongi?

7. vlademira

mijn laatste ongesteld heid weet ik niet was nog steeds aan de pil (zwangerschap was onverwacht en niet gepland ) heb de laatste keer pil doorgeslikt ben 4 okt na positieve test met de pil gestopt

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou dan zou ik er vanuit gaan dat je rond je posi test zo een 4 weken zwanger was en dan vanaf 4 okt tot nu de weken erbij tellen (heb geen kalender bij de hand) maar zodra je een afspraak maakt bij de verloskundige en je situatie uitlegd krijg je waarschijnlijk een termijn echo en dan weet je het pas zeker!

(kan natuulijk dat je wel langer bent en eerder geen posi test had door weinig HCG)

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Echo'tje laten maken misschien?

10. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    als jij 4 oktober positieve test had dan ben je morgen 8 weken zwanger....
    maar ik zou gewoon de verloskundige bellen en alles uitleggen dan krijg je een termijnecho dan weet je het zeker.. hoever je bent

veel succes..

greetz angel

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik zou in ieder geval zeer zeker morgen direct de vk bellen, uitleggen hoe en wat en voor je belt voor jezelf nagaan of je die combinatie test wilt laten doen waarbij ze kijken hoe het met je kindje is en of hoe groot den kans is op een kindje met een afwijking, als je besluit dat je deze wilt laten doen zullen ze zeer zeker een echo maken want als je langer dan 14.4 wkn zwanger bent kan dat niet meer....

maar ga er van uit dat je morgen zo rond de 8 wkn zou zitten uitgaande van 4 okt, en dat is toch evengoed een "normale tijd" om voor het eerst bij de vk langs te gaan voor een intake gesprek...

succes

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou ook voor de zekerheid een echo laten maken, denk dat niemand je een concreet antwoord kan geven... Succes

13. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Denk niet dat iemand je hiermee kan helpen..Ff dokter/vk bellen voor uitsluitsel

Deel Deze Pagina