Hallo allemaal, Ik heb misschien een hele stomme vraag. Kan je ook zwanger raken als je staand en onder de douche klust? Groetjes Natascha
Gelukkig maar. Het zou jammer zijn om deze kans gemist te hebben. Moet ook allemaal wel leuk blijven, nietwaar?
Ik denk ook zeker dat dat kan. Wel is de kans volgens mij kleiner omdat het er makkelijker uitloopt. Ze zeggen wel dat je meer kans hebt als je na het klussen nog even blijft liggen (liefst met een kussen onder je kont)...
klopt danielle, maar als je staant onder de douche niet zwanger zou kunnen raken zou dat een perfect voorbehoedsmiddel zijn (nog leuk ook).
Hihi ja net zoals je niet zwanger zou kunnen worden als de vrouw bovenop gat Ik zie mijn buik toch echt groeien haha! En ik sta overigens altijd meteen op om naar de wc te gaan, anders krijg ik blaasontsteking. Het grootste deel sperma loopt er dan uit, maar er blijven nog genoeg celletjes over om naar je ei te zwemmen hoor. Standjes hebben dus niks met de kans op zwanger worden te maken, zaadjes kunnen namelijk tegen de zwaartekracht inzwemmen!