Stomme wachtweken :P

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LVtje, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Eigenlijk geen idee waarom ik het topic open, want jullie kunnen net zo weinig als ik. Maar goed, kan ik hier lekker spuien over het stomme wachtbankje haha en voor velen van jullie zal het vast heel herkenbaar zijn ;)

Ik zit nu (denk ik) op het wachtbankje en ik voel van alles. Maar ja, is dat omdat ik het wil voelen? Of gebeurt er echt iets?
    Dat blijft voorlopig nog de vraag natuurlijk :D

Ik zit zo'n 7 dagen na mijn vermoedelijke ovulatie, dus kan op z'n vroegst volgende week pas een testje wagen. (Banner klopt waarschijnlijk niet)

Het ene moment denk ik dat het raak is, het andere moment twijfel ik weer of het niet misschien een laat ei is, of een vroege menstruatie op komst. Waarom lijken al die symptomen toch ook op elkaar :(:)

Gelukkig gaan we vrijdag een lang weekend weg, dus veel afleiding, maar die wachtbankjes zouden afgeschaft moeten worden hoor :p:p

2. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Hoi!

Nou ik heb zelf 5 dagen voor mijn NOD al positief getest, dus ik wacht de volgende x ook niet zo lang haha!

3. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik zit er denk ik ook op! Ik vermoed dat ik vorige week mijn eisprong had (14 mei) maar dit weet ik niet zeker omdat ik nog in de ontpilfase zit. Maar ik ben aan het tempen en er was een duidelijke daling 14 mei! Plus ik had kramp in mijn linkerzij.

Erg hè het wachten?! Ik betrap mezelf erop om de hele tijd te zoeken naar een bevestiging van iets of iemand! haha.
    Ik kan me voorstellen dat mijn vriend het vervelend begint te vinden dat ik over eisprongen en symptomen praat dus dan maar op een forumpje meekletsen:D

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wauw, 5 dagen voor nod is vrij vroeg of niet.
    Zo vroeg probeer ik niet te testen, bang voor teleurstelling. Maar in jouw geval snap ik ook weer dat je een volgende keer niet zo lang meer wacht ;)

Spannend Leaf!
    Hier ook niet zeker, ik doe verder niet aan ovu testen of temperaturen.

Vl vroeg hier gister wel van, zou je al zwanger zijn? Maar goed, het kan zoveel zijn dus ik ga er gewoon vanuit dat het niet raak is dan kan het alleen meevallen toch?

Het stomme is dat ik wel veel dingetjes voel/zie etc, had ik vorige maand niet of pas later.
    Maar ik weet ook dat een lijf rare dingen met je kan doen, zeker als je iets graag wilt dus probeer wel een beetje nuchter te blijven. Vooral ook omdat we pas net bezig zijn.

Dit forum is wel fijn om te kletsen hierover, maar je bent er daardoor ook wel meer mee bezig. Dan lees ik een topic over de eerste symptomen en dan ben ik alweer aan het vergelijken haha.

Wanneer wil jij gaan testen? En wat zijn jouw symptomen?

5. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    @LVtje,

Ik had een migraine aanval. Ik wist niet of ik zwanger was en dus tabletten in kon nemen. Ik dacht, is het positief, dan natuurlijk niet, is het negatief dan weet ik nog niks omdat ik natuurlijk erg vroeg was met testen haha! Vandaar!

6. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ja ik ga er zelf ook helemaal niet vanuit dat het raak is. Als ik ongesteld word ben ik ook erg blij, dan weet ik zeker dat ik mijn eisprong voelde en dat mijn cyclus weer redelijk in orde is haha.

Ik ga proberen zo lang mogelijk niet te testen! haha. Ik durf niet meer! Echt symptomen heb ik niet.
    Voorheen voelde ik van alles! Rommelende darmen, krampen, misselijkheid, noem maar op. En niet zwanger (misschien was het het ontpillen).
    Het lichaam kan je goed voor de gek houden!

Wanneer had jij je eisprong precies? En wanneer ga jij een testje wagen?

7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Haha, ik probeer voorlopig ook niet te testen, best lastig want de testen schreeuwen om in de urine gehouden te worden :p

Ik neem ook gewoon geen testen mee tijdens ons weekend weg, dus dan kan ik niet voor 27 mei testen.

Ik vermoed begin vorige week, maar 100% zeker ben ik er niet van.
    Heb een opgeblazen buik, weeïg gevoel onder in mijn buik, af en toe fikse steken achter mijn schaambot. Misselijk, veel afscheiding, jeukende/gevoelige borsten. Hoofdpijn, veel plassen, moe. Soort van menstruatiekrampen alleen dan lichter. Beetje raar uit te leggen.

Opgeblazen was ik vorige maand ook voordat ik ongesteld werd, maar niet zo vroeg na mijn eisprong.

Maar goed, dit kan alsnog een laat ei zijn, of toch vroege menstruatie klachten, inbeelding.

Zolang er geen bloed is is er hoop haha, en verder gewoon (on)geduldig afwachten :D

8. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Pff ik ken het helemaal.. Ik heb sinds 2 mei spiraal laten verwijderen en afgelopen weekend ook hele dag rare gevoelens in mn buik.:$:(

En net wat je zegt, door op dit vorig rond te neuzen ben je er alleen nog maar meer mee bezig! Maarja ik kan het ook niet laten:cool:

Ook ik ken mijn cyclus niet omdat ik niet ongesteld werd toen ik het spiraaltje had. Wel fijn natuurlijk, maar nu moet ik dus maar zien wanneer de motor gaat starten..

In ieder geval veel plezier maken van het weekend en dan volgende week maar eens gaan testen!

9. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #9 Haagsmeisje, 21 mei 2014
    Laatst bewerkt: 21 mei 2014
    Ohhh zó herkenbaar! Haha. Zou het liefst nu al testen. 28-4 eerste menstruatie na verwijderen mirena(20-3). Tel dat niet mee als eerste cyclus ivm restje hormonen.
    Zou nu 26-5 mijn NOD hebben bij een cyclus van 28 dgn.

Maar dat wachten! Pffff. Hopelijk neemt dat wat af de volgende rondes.
    Wanneer ga jij testen lvtje?
    Beter maar niks mee nemen op je weekendje en vooral genieten!

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Herkenbaar. De wachtweken zijn echt vreselijk.

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Haha ben blij dat het herkenbaar is! :D

Mijn voornemen is om op z'n vroegst 30 mei te testen. Maar geen idee of ik dat vol hou haha.

Komende dagen "gelukkig" weinig tijd dus die dagen vliegen voorbij. Hopelijk zónder menstruatie, zou ook wel erg vroeg zijn maar tja, zou zomaar al kunnen.

@haagsmeisje: wanneer wil jij testen?

12. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja hoe meer ik hier ook zit mee te lezen hoe meer ik er in mijn hoofd mee bezig ben. Als ik nu ongesteld word ga ik maar een beetje afstand nemen van hier denk ik :D

Ik denk dat ik zondag ga testen. Ik zit nu 7dpo denk ik... Als ik het ook vol hou om tot zondag te wachten :D:D

Ja het zou wel kunnen inderdaad. Voel je iets? Ik heb alleen erg gevoelige borsten... Maar geen idee of dat zou kunnen komen door zwangerschap of gewoon omdat ik ongesteld ga worden ofzo :cool:

13. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Spanned! Ben benieuwd.
    Heb je getemperatuurd of ovu testen gedaan? Of heb je je ei gevoeld?
    Ik zit nu (vermoedelijk) 8dpo, probeer echt nog even te wachten met testen want het is nog wel erg vroeg.

Voel idd vanalles, zie een eerder bericht hier van me. Maar ja, is dat omdat ik het wil voelen? Omdat ik vroeg ongesteld moet worden deze ronde of omdat er echt iets is? We gaan het vanzelf merken :D

14. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh ja lees het al haha. Hele lijst. :D Ik moet zeggen dat ik me, sinds Mirena is verwijderd, mezelf ook heel bewust ben van ieder pijntje en krampje in mijn lijf. Ik voel echt alles!

Maar ja is het inderdaad omdat we dat willen? ;)

Nou ik had ovulatietesten gekocht voor volgende ronde zodat ik in ieder geval weet of ik een eisprong heb. Maar toen had ik ze hier liggen en kon ik het niet laten. En toen was hij flink positief. De volgende dag was hij een stuk lichter. Dus ja vandaar dat ik er vanuit ga dat rond die tijd mijn eisprong was ;) Heb verder niets gevoeld. Heb dat vroeger ook nooit gevoeld.

Wil jij gaan testen? Ik heb er nu nog een aantal liggen, dus gebruik ze volgende ronde gewoon weer. Daarna wil ik er eigenlijk mee stoppen. Omdat het daar door volgens mij nog meer in je hoofd gaat zitten :D

15. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    En dames, hoe staat het ervoor inmiddels?? Ik moet nog even wachten..

16. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Helemaal mee eens! Nu gelukkig niet in de wachtweken, ben maandag ongesteld geworden, dus zou volgens de berekeningen dit weekend flink aan de slag kunnen met vriend lief.. En hoewel we pas voor ronde 3 gaan is t echt spannend elke keer.. Gelukkig vind vriendlief het niet erg km t d'r over te hebben voor hem is t minstens net zo spannend omdat we allebei super graag willen.. Maar een forum als dit kletst ook fijn van je af op momenten dat je alleen thuis bent en in je hoofd alles al klaar hebt voor ons hopelijk komende kindje! :)

17. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    De wachtweken zijn verschrikkelijk, waarom duren die cyclussen toch zo lang he haha. Alleen nu ben ik 9 dgn te vroeg iets gaan bloedden dus maandag echo om te kijken wat het is want anders moet ik met hormonen starten. Vorige maand ook 5 dgn te vroeg een klein beetje bliedverlies dat toen niet als menstruatie geïnterpreteerd waardoor ik het gemist heb en geen iui kon doen deze maand :(

18. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hoe zit het met degene die nu ongeveer kunnen testen? Weten jullie al iets meer?

19. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    haha ik maak hetzelfde mee nu. Vorige vrijdag eisprong gehad,lekker veel geklust,en nu voel ik vanalles... denk ik toch :p spannend allemaal!

20. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb er de ene maand meer last van dan de andere. Zondag mag ik testen (2 dgn voor nod)

Deel Deze Pagina