Hahe en dan houd mijn frans ook wel op... Nu gaan wij bij vrienden eten met kerst. En ze zijn zo gek van Parijs. Nu wou ik een pakket/cadeau maken met het thema Parijs. Als Kerst cadeautje... Verder als croissants en een dienblad met de ijfeltoren kom ik niet.. HELP aan de creatieve onder ons gevraagd! Astublieft? enne ohja, bonne nuit! (A)
Bonsoir, Vous parlez bien le francais. Je kan even kijken naar echte franse droge worsten nog. Maar zijn ze weg van Fr of echt van Parijs alleen??
Je parle français un petit peu van wat er is blijven hangen op de middelbare school dan. Maar ik vind het een leuke taal, want als ik er een klein beetje naar luister begrijp ik het wel Wat betreft onze vrienden zijn ze vooral verliefd op het romantische sfeertje wat Parijs met zich mee brengt... Komen al wel goede dingen voorbij
Ganzenlever! Niet typisch Parijs. Oohh hoe noemen ze dat nou ook alweer? Misschien kun je een scene uit Moulin Rouge nadoen? Heb echt inspiratie vandaag zeg Oja, die Parijse aardappeltjes wat ik tegen je zei, misschien weet iemand of die echt bestaan
Lieve meid hoe kan ik nou een scene uit moulin rouge nadoen en dat in een cadeautje inpakken? Mezelf met een strik om Denk niet dat sommigen daar erg blij van gaan worden hahaha
Ja dan kom je zo binnen en geef je dat pakket in je act. Daarna ga je lekker eten, verkleed als Quasimodo.
Dvd Van Amélie (zullen ze vast al hebben) Dvd Moulin Rouge (speelt zich ook af in Parijs) Petit déjeuner (ontbijtje): in rieten mandje rood/wit geblokte theedoek met afbak croissants(of die uit zo'n blikje) / pistoletjes/bonne maman jam/ jus d'orange, mini(?) flesje champagne & 2 champagneglazen Op internet (Google) zoeken bij afbeeldingen op "paris", en dan de mooie zwartwit afbeeldingen uitprinten en een collage maken of de printjes in kleine losse fotolijstjes doen... Succes!