zal het dan toch? of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knorretje21, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee wie o wie heeft er net als ik ervaring met de kruidvad testen die va 2 voor euro....

want vanmorgen ging ik testen hup plassen in bekker 4 druppels erop en afwachten maar.. dus na 3 minuten ongeveer zag ik maar 1 streep dus dacht nou ga weer terug me bed in.. en voordat me vriend wegging zei ik kijk jij nog eens naar de test.. hij kijken en zeg nee schat zit niks..

dus ik net naar boven me kleine op bed leggen en ik eigenwijs ik nog eens naar die test kijken en zie ik oppeens een heel vaaaag tweede streepje...

maar zal dit dan een indroogstreepje zijn of niet? mijn vriend kijk wel eens vaker met zijn neus dus vandaar ;) want voorige maand had ik deze ook gebruikt en zelfs na 1 dag was er nog geen indroogstreepje te bekennen wat denken jullie ?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zou het morgen nog maar eens herhalen als ik jou was. Je hebt er toch 2! ;)

Succes!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

indroogstreepje heeft niet alleen met de test zelf te maken, ook met hoeveel urine je hebt gebruikt en andere dingen, dus het kan wel.
    gewoon nog een keer testen!

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ga morgenochtend nog een keer testen.. ben zo nieuwshierig

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Succes ik hoop dat het geen indroogstreepje was!

6. Niet meer actief

Natassie, mag ik vragen waarom je nu uitgaat van een cyclus van 28 dagen?
    Je eerste cyclus was 42 dagen

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    omdat het nog maar 2e ronde is..
    had aan de huisarts gevraagd waarvan ik nu moest uitgaan zei hij de 28 dagen dus vandaar...

hij zegt die eerste roonde duurde zolang ivm het ontpillen.. en hij zegt dat ik daarna gewoon van de 28 dagen uit meost gaan omat het voor de pil ook altijd 28 dagen was... dus vandaar

8. Niet meer actief

Nou dat vind ik onzin hoor..
    Het kan best nog langer duren.

Mijn eerste cyclus was 43 dagen en toen 38 en toen 33 en dit keer zal het 34 of 35 zijn.

Mij is geleerd dat je altijd van de langste cyclus uit moet gaan.

Iemand die ik ken heeft nu 2 kindjes.
    Ze had voor de pil een cyclus van 40 dagen.
    Toen ze stopte voor de eerste had ze een cyclus van 40 dagen.
    Toen ze stopte voor de tweede had ze een cyclus van 40 dagen.
    En nu is ze gestopt voor de derde is het opeens 30 dagen en 1 uitschieter van 35 dagen.

Dus het hoeft niet altijd zo te zijn, ik zou toch nog maar even wat langer afwachten met het testen.
    Zeker tot dag 35, en dan hoop ik voor je dat hij posi is.

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee bedankt :)
    dan ga ik dus nog even afwachten... misschien een test morgen en anders wacht ik gewoon nog ruim anderhalve week....

bedankt in ieder geval

10. Niet meer actief

Hopelijk heb je morgen toch een mooie test.
    En anders over anderhalve week, zal voor je duimen!

En anders volgende cyclus proberen te tempen, je zal wel pas achteraf je ei zien.
    Maar je weet wel wanneer je kan testen.

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee super bedankt voor de tip :)
    heerlijk zon forum kan je altijd tips vragen :)
    nogmaals bedankt :)

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik vanmorgen weer getest... dus ik de voledige 5 minuten afwachten en zie ik weet het hele lichte en vage streepje wat er gisteren dus ook op stobnd.. hijj is echt heeeel slecht te zien maar zit er wel./

nu weet ik het dus helemaal niet meer ik heb het idee dat het weer een soort van indrooglijntje is maar zag dat vage streepje al naar 5 minutenen... of wat ook kan is dat mijn cuclys langer is dan ik dacht en ik zwanger ben maar er nog maar heel weinig hcg hormoon in mijn lichaam zit...

in ieder geval ik weet het niet meer nu.. heb het idee dat iik ongi moet worden... maar ik wacht nu maar af 1 ding weet ik wel ik vind het geen fijne testen ik wacht nog 1 week of tot het weekend en ga even een andere test kopen...

wat denken jullie wat het is?

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb je geen foto? Dan kunnen we mee kijken (ben niet nieuwsgierig hoor) :)

En anders toch nog een paar daagjes afwachten en met de digitale van CB testen!

Good luck! x

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb dat vorige week ook met die van de kruidvat gehad! Maar niet zwanger!

Ik zou als je jou was maar even wachten met testen nog en uitgaan van jelangste cyclus! 42 dagen dus!

Succes!

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee.. foot maken lukt niet want dan word die heel onscherp.. heb nie zo goede camera heb het gisteren ook geprobeert.. maar jij had het ook met die van de kruidvat? ook zo heel vaag licht streepje? heb het nu bij alle 2 de testen en die tweede vanmorgen dus binnen de tijd afgelezen/... in ieder geval ik verwacht er niet veel meer van.. afwachten dan maar

Deel Deze Pagina