Het is 90% zeker dat ik in juni weer aan het werk ga. Nu hebben wij nog 5 embryo's in de vriezer en het kriebelt toch wel erg om voor een tweede te gaan. Maar wat als in dec mijn contract niet verlengd word?? Met andere woorden ik twijfel dus. Voor een tweede kindje moet ik wel echt werken anders redden we het niet. Wat zou jij doen?
Lastig, ik zit een beetje in het zelfde pakket. Mijn visie is: je hebt nooit zekerheid, ook niet met een vast contract dus een wens uitstellen vind ik dan toch het niet waard.
Zoals Irismarieke zegt.. je hebt nooit zekerheid.. kijk hoe de werkomstandigheden zijn.. een vast contract zegt ook echt niet alles meer.. En zo te lezen is het zwanger worden niet spontaan gegaan.. dus volg je gevoel.. wat als de tweede zwangerschap op zich laat wachten? En na de tweede kan je ook nog gaan werken.. kinderen zijn zo duur als dat je het zelf maakt.. zo zie ik het dan.. ik ben in verwachting van een dochter.. ik heb 4 dozen kinderkleding maat 50-92 gescoord voor 10euro! Daar heb ik dus mooi flink op bespaard.. Kinderkamer.. marktplaats.. likje verf.. als nieuw.. 150euro.. Voor mij gaat een gezin voor het werk.. dat komt en gaat.. maar mn gezin maakt me mn hele leven gelukkig..