Nou indd, Ik heb besloten om ghaar gewoon te negeren. En op alles wat ze zegt Haha te zeggen... Ik heb de stap genomen en word geholpen en daar ben ik hartstikke blij mee.. Ookal weet ik op dit moment nog niet hoe of wat.
Precies ik steek ook geen energie meer in haar! Ben je al bij de gyn geweest? Heb je verder klachten of iets dergelijks? Wat zei de gyn?
Ja afgelopen vrijdag eerste afspraak gehad. Heb vandaag bloed moeten prikken. Ze gaan kijken of ik vervroegd in de overgang ben ofzo ( gewoon hormoon waardes prikken ) en kijken of mn schildklier goed werkt. op 10 juni moet mijn vriend zijn zaad in leveren. En op 21 juni moet ik weer bloedprikken dan gaan ze kijken of ik een eisprong heb gehad. Dan moeten we 9 juli weer komen om de uitslagen te bespreken en hoe verder. Ik heb verder geen klachten nette cyclus enzo.. Maar dat schijnt volgens mijn gyn ook niets te zeggen.
O oke dus een hele algemene check, spannend hoor, ook de uitslagen van je vriend. Fijn dat ze ook kijken of je dan je eisprong hebt want dan weet je in ieder geval of je die hebt. Dat klopt inderdaad, je kunt een hele nette cyclus hebben maar toch iets anders aan de hand is. Ik geef je groot gelijk hoor dat je naar de gyn gaat, het is jou lichaam en jij moet doen waar jij je goed bij voelt!
Ja tis echt heel spannend en toch ook wel een beetje eng hoor! Maar indd mijn lijf en ik bepaal wanneer ik de stap neem en niet een ander
pfff mensen... sommige zijn zo dom als een achtereind van een varken echt waar.. zulke opmerkingen zeggen meer over hunzelf als over jullie onthoud dat goed. van mij een hele dikke knuffel
Ja dat kan ik mezelf goed voorstellen Jeem dat het spannend is, ik zei ook altijd ik wil niet de mmm in want dan ben ik veel te bang wat ik ga horen maar goed ga nu ook de mmm in en ik ben blij dat er naar gekeken wordt want dan weet je ook waar je aan toe bent! Dat is lief Michele, zegt inderdaad meer over hun dan over ons, helaas bestaan zulke mensen...
Indd Laurise ik ben ook wel blij hoor het "beestje krijgt eindelijk een naampje" En indd michele heel lief van je en geniet van je zwangerschap!
Leuk dat jullie gaan trouwen! Wij zijn vorig jaar getrouwd 22-08! Ben je er al een beetje klaar voor?
Owww Leuk Jaaa ik heb dr onwijs veel zin in en zijn druk bezig met de voorbereidingen. Jurk is al gekocht en afgelopen zaterdag de ringen ook Volgende maand gaan we voor de taart kijken..
Ooohh leuk leuk, jurk helemaal naar je zin? Kan je al wat verklappen? Fijn de ringen ook klaar, best lastig he, vond je ook niet? Oooh dat vond ik het leukste onderdeel, de bruidstaart proeven en uitzoeken hahahaaha
Hahaha Ja jurk is helemaal naar mn zin! Hij is ivoor en strapless met een veter rug.. en een kleine sleep wij hadden totaal geen moeite met de ringen. We zagen 1 paar en waren opslag verliefd
Klinkt mooi ivoor en strapless had ik ook! Leuk kleine sleep en je haar weet je al hoe je dat gaat doen? Grappig dat vonden wij het moeilijkst en zijn hier als enige ding over ons budget gegaan haha. Maar het was ook lastig omdat we geen setje wilde want mijn man draagt goud en ik wit goud. Hebben jullie en setje? Waar gaan jullie trouwen?
Uhm mijn haar weet ik nog niet... Soms denk ik vast En soms los.. Dus misschien een gulden midden weg Ja wij hebben wel een setje genomen. En hebben niet gekozen voor goud/witgoud maar voor titanium. View attachment 75744 De rechter dat zijn ze En wij gaan trouwen op 8-9-10 8 september dit jaar En we trouwen in Wassenaar
Hahaha leuk dat je een foto hebt gemaakt, heb je ze even uit het doosje gevist? Ze zijn erg mooi en inderdaad een mooi setje zo! Leuk jij met die kleine steentjes, ik heb de ring van het programma van een miljon wedding alleen dan niet met diamanten haha. Bijzondere datum 8-9-10!!! Leuk wassenaar, gemeentehuis, landgoed, kasteel, kerk?
Hahaha nee die foto had ik al toen we ze gingen bestellen heb ik er even snel een foto van gemaakt En we trouwen in een raadhuis. Raadhuis de Paauw ( als je het googled kan je het niet missen ) Dat waren indd mooie ringen van miljon dollar wedding
Nou, ik kreeg vanmorgen ook even een leuke (ahum) opmerking naar mijn hoofd geslingerd van mijn zusje (in ronde 1 gelijk zwanger). Ik ben na mijn trouwen verhuisd naar een dorp 70 km bij mijn familie vandaan. Op dit moment werkt mijn man in de buurt van mijn oude woonplaats. Mijn zusje zei, dat we maar die kant op moesten verhuizen ivm zijn werk. Net of dat gaat, een huurhuis krijg je er niet, omdat je geen inwoner van die plaats bent en een koophuis krijg je als ZZP'er niet. Maar de hoofdreden dat ze me dichterbij wilde hebben is dat ze verwachtte dat ik wel binnen een paar maanden een kind zou hebben... Tuurlijk, daarom lopen we na 3 jaar bezig te zijn geweest in het zh. Niet iedereen is in een poep en een zucht zwanger! Heb ik haar alles al een keer uitgelegd, en dan nog zo'n stomme opmerking!
Inderdaad. Inmiddels heeft ze haar excuses aangeboden nadat ik haar bewust heb gemaakt van het feit dat ze me nogal gekwetst had.
O dat is wel fijn Daphne, wat bijzonder he dat mensen denken dat iedereen zo zwanger is, en dat als je dat niet bent raar is, terwijl het bijzonderder is als je binnen het half jaar zwanger bent. Ik heb het boek "het grote wonder" nou als je die leest is de titel met recht het grote wonder. Ik denk dat ik het boek maar eens mee ga geven aan mijn schoonzus..!